今日も1日お疲れ様です。

有澤一華です。





昨日の夜、母と色んなことをたくさん話したんですけど


その中でさーちゃん(石山咲良ちゃん)の話題になって

TIF出られてよかった〜の話の流れから


私がさーちゃんの良いところを発表してたらなんか涙出てきて、


さーちゃんの愛語ってたら私なんか涙出てくるんですよね笑


でつられてお母さんも泣くって言う爆笑




なんかのおすすめに”運命の人の特徴”みたいなのが出てきたんですけど



まあこの話はいいや!!





How was your day???


Last night I talked with my mother about many, many things.


And one of the things we talked about was Sa-chan.


First of all, I said I was glad to have been able to participate in TIF! and then...


I was talking about how much I Looove Sa-chan, and I started to cry,


And then my mom started crying too.




Hehe



The end 


Good night!!