みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!🧡🤍







森戸知沙希さんとの夢のコラボ企画ONE PLUS ONE がYouTubeにアップされました!!






モーニング娘。さんの「なんちゃって恋愛」をパフォーマンスさせていただきました。










森戸さんの歌が力強く芯があって、すごく心に刺さりました。





そして、


撮影の時は、すごく助けていただきました。






振り確認の時に間違っていたところを教えていただいたり、笑顔で緊張をほぐしてくださいました。






ずっと「大丈夫だよ〜!」って笑ってくださって本当に安心してパフォーマンスできました。





映像の最後に目を合わせて背中合わせになる演出の時に、


どうしても私がニヤけてしまって


ダンスの先生から「笑うなー〜!!」って言われながら




たえました!!











今日の大きな独り言


森戸さん本当にありがとうございます!


最後まで読んでいただきありがとうございます。


Hi, there!

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 


My dream collaboration with Morito Chisako-san has been uploaded on YouTube!




We performed Morning Musume san's "Nanchattte Ren Ai. "




Morito-san's powerful and projecting voice really touched my heart.



I've been helped a lot during the shooting. 


While double-checking the choreography, she kindly corrected me when I got the dance routine wrong. 


Her constant smile and encouragement, "Everything's gonna be OK," calmed me down. 


Thanks to her, I was able to perform with peace of mind. 


When we looked at each other and then stood back to back at the end of our performance, I couldn't help breaking out into a grin…


But  I managed to do it by listening to our instructor's words, "Don't smile!!!"


Let me speak OUT LOUD

Thank you so much, Morito-san!


Thank you for reading all the way here.