みなさん、こんにちは!


今日も一日お疲れ様です🥰


ブログへの、いいね👍やコメントをありがとうございました!!!






420日に発売された3rdアルバム「terzo」が


オリコン週間アルバムランキング

1位を頂きました。




ありがとうございます!!




私も携帯にダウンロードして聴きました💓



嬉しい!





今日はダンスレッスンがありました〜!🐝


ずっと、分からない所があったんですけど、

丁寧に教えてくださり

分かんなかったところが、分かってすごく嬉しかったです。


そして

普段から歩き方も気をつけたいなと思いました!






そして、、、


今日はね

エバちゃに「いっちゃん」って呼ばれて懐かしい気持ちになりました。









今日の大きな独り言

親戚とか昔の友達にはみんなから「いっちゃん」って呼ばれてるんだ〜💓



最後まで読んでいただきありがとうございます。



Hi, there. 

How was your day?

Thank you for your likes and comments. 



Our 3rd album, "terzo," released on April 20th, is top of thex Oricon weekly charts! 


Thank you very much



I also downloaded it to my cell phone, and I've been listening to it💓



I had a dance lesson today!


I was so happy that I could understand the part I hadn't figured out for a long time.


I need to pay more attention to how I walk everyday life. 


Today Eba called me Icchan, and I felt nostalgic. 


Let me speak OUT LOUD.

My family and friends from my hometown call me Icchan. 


Thank you for reading all the way here.