▶️🆕Photo (s) of 6/2/2017: My June Birthday Live Show Part 1 🎉🎉🎉Human Nature's Jukebox at the Sands & Showroom, the Venetian Las Vegas in Las Vegas, Nevada. 🎵🎶🎤They celebrated my birthday!!! 🎉🎉🎉 If you are in Las Vegas, you must go to their show!!! Highly recommended! 💃🏼🕺🏼◀️▶️Swipe right for more photos. 😉👉📸◀️▶️ I came back to Sunny San Diego, California from Las Vegas, Nevada on 7/23/2017. 🎲💰My trip in Las Vegas, Nevada was from 7/21/2017 to 7/23/2017. I delay my posts by two month. I am posting little by little. 🙏◀️▶️ Watch "Story" about my newest activitivies. 👀 👀👀◀️🔷🔶🔷🔶🔷▶️🆕2017/6/2の写真: この前の6月は僕のお誕生日月間でした。🎉🎉👀 ネバダ州ラスベガスにあるベネチアンラスベガスのサンズ&ショールームでのニューマンネイチャーのジュークボックスのライブショーを観に行きました。🎵🎶🎤僕の誕生日を祝ってくれたよ。🎉🎉🎉 もしラスベガスにいるなら絶対このショーに行くべきだよ!!!めっちゃオススメします。💃🏼🕺🏼コンサート三昧の2泊3日の週末お誕生日旅行をエンジョイしました。😊👍👍👍お誕生日関連が続きますがどうぞお付き合いくださいませ。😂😂😂▶️右にスワイプして他の写真も見てね。😉👉📸◀️▶️7月22日にネバダ州ラスベガスからサンディエゴに帰って来ました。🎲💰ネバダ州ラスベガスの旅行は2017年7月21日から2017年7月23日まででした。Pitbullのコンサートに行って来たよ。🎤🎶ヒット曲がたくさんあるし、歌って踊りたいならオススメです。💃投稿ですが約2ヶ月ほど遅れておりますが徐々に載せていこうと思います。🙏◀️▶️僕の最新の近況は、「ストーリー」で見てねっ。👀👀👀◀️#humannature #humannaturelive @humannaturelive #humannaturejukebox #jukebox #live #liveshow #show #liveconcert #concert #lasvegasshow #birthdaymonth #juneismybirthdaymonth @venetianvegas #venetianlasvegas #lasvegas #vegas #nevada #お誕生日月間 #6月は僕の誕生日🎂 #ヒューマンネイチャー #ジュークボックス #ラスベガスのショー #ラスベガス #ベガス #ネバダ #写真撮ってる人と繋がりたい #写真好きな人と繋がりたい #写真を撮るのが好きな人と繋がりたい #ファインダー越しの私の世界

Yutakan@San Diegoさん(@japangelito)がシェアした投稿 -

AD