Hello everyone!  Lensei here.  
皆さんこんにちは!Lenseiです。

Today we went to a lovely new center in Minami-Machida: Grandberry Park!
今日は新しくて綺麗な南町田のショッピングセンター、グランベリーパークに行ってきました!

_var_mobile_Media_DCIM_101APPLE_IMG_1918.JPG
(Not cranberry.  Grandberry.  Because it’s berry grand.  I crack myself up.)
(クランベリーじゃなくて、グランベリーです。ベリーグラン(とても大きい)だから。あー面白い)

During the performance, we stopped for a special automated presentation. 
パフォーマンスの途中、スペシャルな演出があったので、演奏を一時停止しました。

With fire!
炎!


_var_mobile_Media_DCIM_101APPLE_IMG_1921.JPG
We could feel the heat on stage!  It was quite nice.  I started wanting some yakitori.  :-)
ステージまで熱気が届きました!なかなかすごかったです。なんだか焼き鳥が食べたくなりました😁
_var_mobile_Media_DCIM_101APPLE_IMG_1922.JPG
There were so many people there!  It was lovely to sing to such big crowds of families.  
沢山の人でしたね!家族連れをはじめ、沢山の方々の前で歌うことが出来て良かったです。

_var_mobile_Media_DCIM_101APPLE_IMG_1917.JPG


_var_mobile_Media_DCIM_101APPLE_IMG_1920.JPG
_var_mobile_Media_DCIM_101APPLE_IMG_1919.JPG
Thank you to everyone who came to see us.  To those of you who saw us for the first time, hello!  This is our blog.  I hope you enjoy getting to know us.  
お越し頂いた皆さん、ありがとうございました。初めましての方々、こんにちは!これが僕らのブログです。今後、より僕らを知って頂き、楽しんで頂ければと思います。

Speaking of getting to know us...I like chocolate.  A lot.  But Simon took a picture on the train that makes me wonder.  
知って頂くと言えば、、僕はチョコレートが好きです。とっても。けどシモンに電車で写真を撮られて考えさせられました。
6TB3rFcIYf.jpg
Thats an intense expression.  Maybe I like chocolate too much.  
なかなか恐い表情ですよね。チョコが好きすぎるのかもしれない。

Anyways, I hope you’re all having a wonderful Christmas season.  See you all at Yomiuri Otemachi Hall for our Christmas concerts on the 20th and 21st, I hope!  
ともあれ、皆さん素敵なクリスマスシーズンを過ごして下さいね。皆さん、是非20日、21日のよみうり大手町ホールでお会いしましょうね!

Bye for now! 
ではまた!

Lensei 

YvlDrkptG4.jpg