Smiling I walked away
Without flipping I said goodbye
I still feel that feeling
Twisting in my guts
As if it were the end
Of my way
In each snowfall
I can still feel that cold

Each episode
Still rewinds in my memory
Every smile reflected in your look
We were young
With different dreams
But with the same promise of seeing us again

 

At night I look for you
In my memories
Tangled in cobwebs
I carefully separate them
And I hug them
But still feeling cold
I take refuge in it

 

Each episode
Still rewinds in my memory
Every smile reflected in your look
We were young
With different dreams
But with the same promise of seeing us again

I'm about to become crazy
Sitting watching the sunset
I talk to myself laughing
Next to a river
I faint
Like the autumn clouds
Tied to your arms
I stop breathing

Each episode
Still rewinds in my memory
Every smile reflected in your look
We were young
With different dreams
But with the same promise of seeing us again

I'm sorry for breaking the promise
I'm sorry for not being able to walk by your side

 
私は笑顔で歩き回った
私はさようならをひっくり返さずに
私はまだその気持ちを感じる
私の勇気をつぶす
それが終わりのように
私の方法の
降雪ごとに
私はまだ寒さを感じることができます



各エピソード
まだ私の記憶に巻き戻す
あなたの外見に反映されるすべての笑顔
私たちは若かった
異なる夢で
しかし、私たちをもう一度見ても同じ約束で



夜私はあなたを探します
私の思い出の中で
クモの巣で絡まった
私は慎重にそれらを分離する
そして私はそれらを抱きしめる
しかし、まだ冷たい感じ
私はそれに避難した



各エピソード
まだ私の記憶に巻き戻す
あなたの外見に反映されるすべての笑顔
私たちは若かった
異なる夢で
しかし、私たちをもう一度見ても同じ約束で


私は夢中になるつもりです
夕日を見ながら座る
私は自分自身に笑いながら話す
川の隣
私はかすかな
秋の雲のように
あなたの腕に縛られている
私は呼吸を止める

各エピソード
まだ私の記憶に巻き戻す
あなたの外見に反映されるすべての笑顔
私たちは若かった
異なる夢で
しかし、私たちをもう一度見ても同じ約束で

約束を破って申し訳ありません
あなたの側で歩くことができないのは残念です