6年前の今日だったか 川俣ただしとの 岩見沢プロジェクト   ←今はすでに完了しました |   心のサプリ (絵のある生活) 

  心のサプリ (絵のある生活) 

画家KIYOTOの病的記録・備忘録ブログ
至高体験の刻を大切に
絵のある生活 を 広めたいです !!!

昨日日記。10時集合ですので、少しだけ写真をアップ。昨日はかなり作品の方が横に広がり、大きくなりました。特にラスト90分の踏ん張りで、一気に、天に向かって、クロスする木材がart化して行きます。^^ 夜は、彼のビデオを使用したレクチャーと、会のメンバーが集まりました。中にはメキシコから立ち寄ってくれた女性もおり、これまた盛り上がりました。二次会後。解散。午前様。ダウンでした。では、これから出発です。

介護父。昨日の朝ごはんと夕飯。

おにぎりと、黒酢ところてん、大根おろし、は食べてくれました。

珍しいくビールははんぶんしかのんでいませんでした。

友達が差し入れしてくれたザンギ、これは夕飯に5個完食してくれていました。感謝。

今日が最後です。

コメントへのお返事も遅れます。

誠に申し訳ありません。

Diary yesterday. Because it is a group at 10 o'clock, I uploaded some photos. Pretty work spreads sideways yesterday and it got bigger. Especially in the last 90 minutes, the wood that crosses will go into the art, towards the sky at a stretch. ^ ^ In the evening, there was a lecture using his video and some women who dropped in from Mexico where members of the meeting gathered, and it also got excited again. After the second party. Dissolution. Already midnight. I went home as it was.

Caregiver father. I had dinner together with yesterday's breakfast.

He ate rice balls, black vinegar fountain, and radish roe.

The beer which is rare is a beer only had a bust.

Zangi who my friend took in, this was a complete meal for dinner. Thanks.

Well, it is departing from now.