Once upon a time there was a girl of dancer in a certain place. She had her dream to become a figure skater. While attending dance classes, she practiced figure skating every Sunday at the skating rink. She hired a skating coach to take her to the next level.  She would be selected for the Olympics and was subsidized by the state. She talked to them like this "She changed from dancing to figure skating and they made her dream come true in all over the world. " She talked to them like this."Her dream come true, this wishes are to have crystals of dream forever." She won the bronze medal with her smile on her dream stage, the Olympics. At the next Olympics she wanted to win a gold medal.  She talked to them like this."The best of Super feeling! But next time I'll be at the top!" Her triple axel and double toeloop were shining on this earth.She considered her next performance with great music. At her next Olympics, she blossomed and won a gold medal. She left her famous line. "Figure skating is the crystal and the source of my life." With tears in her eyes, she decided to retire this sport,bringing sth to a successful conclusion. Finally, she moved on to her coaching life. She led her wonderful life planning.
あるところに、ある女の子のダンサーがいました。彼女は、フィギュアスケート選手になる夢をもってました。彼女はダンス教室に通いながら、毎週日曜日は、スケート場で、フィギュアの練習をしてました。彼女は、スケートコーチをつけて、更なる飛躍を目指しました。オリンピックの選考に残ると考え、国から補助金が出ました。彼女はダンスからフィギュアに変えて世界中に夢は叶うと教えていただきました。彼女は、こう話しました。「夢は叶う、その願いは永遠に不滅です。」彼女は、オリンピックという夢の舞台で、笑顔で彼女は銅メダルを手に入れました。次のオリンピックでは、金メダルを獲りたいと思いました。彼女は、こう話ました。「超絶最高〜。だけど、次はトップで!」彼女のトリプルアクセル、ダブルトゥーループは輝きを増していました。彼女は次の演技は、素晴らしい音楽と共に考えました。彼女の次のオリンピックで、漸く開花して、金メダルをとりました。彼女は名台詞を言いました。「フィギュアスケートとは、私の生命の結晶であり、源である。」彼女は涙を流して、引退を決意しました、まさに有終の美でありました。最後に、彼女は、コーチ人生を歩みました。彼女は、素晴らしい人生設計を歩みました。