Once upon a time there was a woman of a taxi driver in a certain place. She named Junesy.She was 28 years old and became a taxi driver, but her dream was to become a police officer and become an SP. She studied hard and eventually became a police officer. And she graduated from the police academy, and after seven years, she finally achieved her dream. She talked to them like this."She was righteous and missionary, pledged to protect this life with the handle of justice." She never had shed tears when she worked. Her SP first job was as a head of police station driver. Then she body-guarded from Director General National Police Agency to Prime Minister. She talked to them like this, "Police work is my destiny." After she retired from the SP, she became an instructor at the police academy. She talked to them like this."To become an SP, courtesy and a strong power of justice are essential. That is manpower. People who grow up with the power of the police absolutely cannot live half-heartedly." She spent her all life as an educator.

あるところに、タクシードライバーの女性がいました。彼女の名はジュネシーという名前でした。彼女は28歳で、タクシードライバーになりましたが、彼女の夢は、警察官になって、SPになることでした。彼女は頑張って勉強して、漸く警察官になりました。そして、警察学校に入学して卒業して、七年後に漸く夢を叶えました。彼女はこう話しました。「公正と使命を抱き、正義のハンドルで、命を守る事を誓います。」彼女は、どんな時も泣かなかったのでした。彼女のSPの最初の仕事は、警察署長の運転手からでした。彼女は、それから警察庁長官から内閣総理大臣へとSPをしました。彼女は、こう話しました。「警察官の仕事は、私の天命である。」彼女はSPを退官したあと、警察学校で教官になりました。彼女はこう話しました。「SPになるためには礼儀と強い正義力が必要不可欠です。それがマンパワーです。警察という権力で育つ人々は、絶対に生半可な生き方じゃ駄目なのです。」彼女は、教育者として人生を全うしました。