There was a wrestling player in a certain place.He has a sophisticated physical ability and was expected to be active as an aggressive player in the Tokyo Olympics.
He has an excellent track record and went on to a spectacular final match at the workplace.
He talked to our reporters like this before he begined to start the match.
"I have repeatedly prepared for my opponents in the final. I'll take it everytime."
With an overwhelming victory, he won a gold medal and brought sth to a successful conclusion.

He talked to them like this quote.
"I want to be an idol in the world of wrestling forever.
He had a good life plan and then, as a coach, trained many player developments.
In the world of wrestling, the track of his walking on the history has been forever loved on this earth.


あるところに、あるレスリングの選手がいました。彼は洗練された身体能力を持ち、東京オリンピックで活躍が期待されていました。
彼は優れた実績を持ち、オリンピックで見事決勝まで行きました。
彼は、試合前にこう言ってました。
「決勝の対戦相手の対策や準備は取ってある。いつでもかかってこいや。」
彼は圧勝で、ゴールドメダルを取り、有終の美を飾りました。

彼はある名言を言いました。
「レスリング界のアイドルになりたい。」
彼は優れた人生設計を歩み、それから、コーチとして、育成選手を育てていました。
レスリング界で、彼が歩いてきた軌跡は、永遠に愛されてきたものだったのでした。