There was a baseball player in a certain place.
He became one of the most famous player in Koshien-baseball history, with the
sophisticated abilities and unparalleled talent.
He has played as a professional athlete and has become a major league MVP.
In a national match, he cast a word.
"We will play together to win the championship."
They won the race brilliantly.
One day, when he quit the major and searched for a transferred another team, he came back to the old nest.
He achieved 200 wins in total and thought of retiring. And he retired and replied to the interviewers like this.
"My life has been active on more sunny days, but the crystals of blood, sweat, and tears have put into my practice.
Finally,the baseball is the soul of artist."
He had a good life planning.

あるところに、野球選手がいました。
彼は、甲子園野球史上残るノーヒットノーランを達成して、洗練された能力を持ち、類い稀ない才能を持ち、一躍有名になりました。
彼は、プロスポーツ選手で活躍して、メジャーでMVPになりました。
代表試合で、彼はある言葉を放ちました。
「一丸となって優勝するぞ。」
彼らは見事優勝したのでした。
ある日、メジャーを辞めて、移籍先を探したところ、古巣に戻ってきたのでした。
彼は通算200勝達成して、現役引退を考えました。彼は、引退して取材陣に向かってこう答えました。
「僕の人生は、晴れ舞台で活躍してきたが、血と汗と涙の結晶が練習に込められている。
最後に、野球とは芸術家の魂である。」
彼は優れた人生設計でした。