There was a pizzeria in a certain place.
We delivered pizza every day and increased sales. One day, due to the sun shock, the sales became severe.
They were sluggish and we might be about to go bankrupt. However, their senior adviser asked me if we could offer an improved frozen pizza and sell it to a supermarket. So,this company is a franchise chain store.
He asked for a place of their discussion at the headquarters, which are an excellent stores called "American Dream", and devised a marketing strategy.
They put up some products for sale for $ 20 to $ 30. Then it worked for a beautiful art well so far and the sales strategy was successful.
They left a word.
"The pizzeria occurred to your revolutions and miracles forever loved."
They had a good life planning.

あるところに、ピザ屋さんがいました。
毎日、デリバリーピザを配達して、売り上げを伸ばして行きました。彼らはある日太陽ショックで、売れ行きは厳しくなりました。
伸び悩み、破産宣告まで行きそうになりました。だが、冷凍ピザの改良品を出してスーパーに売り出したらどうか、シニアアドバイザーから言われました。そうこの会社はフランチャイズチェーン展開してるお店なのです。
"アメリカン・ドリーム"という店で優れた名店、本部に彼は話し合いの場を求めて、マーケティング戦略に打って出ました。
彼らは、ある一部の製品を20$から30$で売りに出しました。そしたら、美しい芸術が功を奏して、販売戦略は成功に終わったのでした。
彼らはある言葉を残しました。
「ピザ屋さんは永遠に不滅です。」
彼らは優れた人生設計でした。