あるところに政治家がいました。
彼は生まれながらペンを持ち、文章責任を取っていました。彼はある日突然出版社から、執筆活動してみないかと言われ、活動記録を詳細に書いて、文章を書きました。
彼はある文章を残しました。
「政治とは、ペンである。神様は、女神と結婚する。ハッピーエンドで終わる。だが、政治は幸せでは終わらない、忘却の彼方で私は政治家として、筆やペンを持ち、刃を握る。これぞ政 治。安心できる社会を作りたいなら、マスメディアと協力してもらわなければならない。」
彼は
ある言葉を残しました。
「政治とは、財産である。政治上で今夜も踊りませんか?」
またある日、彼は明言を残しました。
「社会的距離を置いて、話せ。彼は永遠に不滅です。」
彼はある本を出版して、時の人になったそうです。
There was a politician in a certain place.
He was born with a pen and had responsible ability for a writing sense. One day, he was suddenly asked by a publisher to write, and he wrote down a detailed activity record and wrote a sentence.
He left a sentence.
"Politics is a pencil.God marries with a goddess. It ends with a happy thing.But the politics doesn't end with happiness. Beyond oblivion, as a politician, I have a brush and a pen and hold a blade. This is Politics.If you want to create a safe society, you must cooperate with the mass media. ”
He left a word.
"Politics is a property. Shall we dance politically tonight?"
One day he left a statement.
"Speak at a social distance. He is the best trendy in yourself forever."
He published a book and became the popular person.