【ゼンブヌードル】8食モニターセット

みなさま、こんばんわ。初心者障害者です。本日父の49日の法要がぶじおわりました。私は、昨日から発熱したのですが、何とか大丈夫でした。昨日発熱して、デイサービスから強制送還されまして、大雪の影響などもあり、最近はリハビリ不足でした。段差だらけのお寺は、難易度が高かったです。法事が終わりお墓を開けて、久しぶりに母の骨壺を見て、父と母は、ようやく並んで、休んでおります。何話してんだろうな。今回の件で、葬儀屋さんには大変助けてもらいました。知らないことばかりだったので、もおすごく助かりました。業者選びは本当に大事だと思いました。法要の後は、高校先輩が経営している割烹で会食、義理の父がお酒好きなので、同伴できるなんてもくろんでいましたが、そうは問屋が卸さない、ビールにはあり付けませんでした。ウナギにお刺身に、おいしくいただきました。あー酒が呑みたい。密輸品が底をつきましたので、明日、

密輸を実行します。

Hello everyone, good evening. I am a beginner with disabilities. Today, my father’s 49th-day memorial service has just concluded. I have been running a fever since yesterday, but somehow managed to be okay. Yesterday, after developing a fever, I was forcibly returned from the day service due to heavy snow and other factors. Recently, I’ve been lacking in rehabilitation. The temple, full of steps, posed a high level of difficulty. After the memorial service, we opened the grave and I saw my mother’s urn after a long time. Finally, my father and mother are side by side, resting. I wonder what I’m talking about. In this matter, the funeral home provided me with tremendous assistance. Since I didn’t know much, their help was greatly appreciated. Choosing the right service provider is truly crucial. After the memorial, we had a meal at a traditional Japanese restaurant run by my high school senior. I had hoped to accompany my stepfather, who enjoys drinking, but alas, they didn’t serve beer. Nevertheless,

 eel and sashimi. Ah, I really want a drink. My contraband supply has run out, so tomorrow,

I will carry out a smuggling operation.

 enjoyed e