Today, the consert “ ALL BY MYSELF” is started in Kanagawa.

I’m going to the concert get days later.

Sakima Asakaze has already announced her graduation at next main stages.

She is dancer, everyone know that she is so fashionable and great style.


I like her greeting speech, it’s a heartfelt words.

I’m still ghost of ODYSSEY -The Age of Discovery-.

When this concert was cancelled all schedules , I was so sad. This concert was held in summer as same year, but I felt a little sad, because members of this concert was different with last members.

So her words saved me. Thank you Saki-chan, thanks for being you the top star🥰


I’m really looking forward to seeing the concert!







ALL BY MYSELF 初日おめでとうございます🥳

神奈川の相模女子大学グリーンホールでスタートですね!

私は数日後参戦予定です


彩風咲奈さん、咲ちゃんは既に次の本公演での退団を発表されています。

彼女は素晴らしいダンサーですよね!あとはみなさんご存知の通り、とてもおしゃれでスタイル抜群!足が長い!!!!!


私は彼女の言葉も大好きなんです。心のこもった素敵な挨拶をされますよね。

私は今もODESSEYの亡霊なんですよ、全公演中止になって本当に悲しかったし。同年夏に開幕が実現しましたが、心のどこかで寂しさ悲しさが残っていて。

夏の公演が素晴らしかったのは当たり前なのですが、やっぱり初日前日まで準備をされていたメンバーの事が忘れられなかったんですね。

なので千秋楽でお話をされた咲ちゃんの言葉に本当に救われました。

無くなっていい公演なんて1つもない。最初のメンバーの気持ちも一緒に舞台に立ってくれた咲ちゃん。本当にありがとう。咲ちゃんがトップスターでいてくれてよかったです😭


観劇に行くのが楽しみです!!ペンライトとフラッグ買わねば🚩