I’m happy to hear that Ema Amahana’s first stage was announced at her instagram✨

Cyborg 009 the stage! She acts as voice actor.

Leading actor is Hiroki Nanami. She has pioneered a new style of graduates. She is becoming cooler and cooler!


I’d like to see all stages I want to see ,but it’s difficult, because my free time and budget is limited . 
I’m happy to hear the news about my favorite actor’s stages, on the other hand I worry about which tickets I choose.
If I was oil king, I’ll see the stages as much as I want!!



嬉しいニュースです!天華えまさん、ぴーすけの退団後初舞台が発表になりました!おめでとうございます🥳

サイボーグ009、声優としてなのかな?サイボーグ009の話を知らないので分からないのですが、いずれにせよ嬉しいニュースです🥰

主演は七海ひろきさん。かいちゃんは開拓者ですよね!男役さんの退団後の新しいスタイルをどんどん広げてくださっていて、本当にすごいです。現役の時からかっこいいのですがどんどんカッコよくなっていく…かいちゃん本当にかっこいいです!


それにしても観たい舞台が多すぎる…私は一般人なので時間もお財布も有限なんです😭

好きなジェンヌさん(正しくはOG、偽タカラジェンヌとも言うby明日海さん)の舞台情報はすごく嬉しいのですが一方でめちゃくちゃ悩みます💦

宝塚がやっぱり好きだし特に応援しているOGさんもいるからそこはしっかり観劇しつつ、他のOGさんも…なので💦

私が石油王だったら好きな俳優さん全員追いかけるのに。いや、石油王だったらスポンサーで舞台作れちゃう??宝くじ買うべきかしら。世の中には素晴らしい舞台が多すぎるよー!!