Today i Receive another sunflower from one of my students! I did not expect it. 

I always help my students not just physical training. 
I also try to give them advice in their personal life. ( only if they ask) 
We are all humans on this earth trying to figure out life and it is not easy.
So if I had some experience that will help them, 
I will always listen and help.

Be Strong
Be Grateful 
Be Helpful to others






今日、また生徒さんからひまわりをいただきましたひまわり びっくりしましたおねがい

私は生徒さんたちの身体トレーニングだけでなく、人生相談にも応じるようにしています (聞かれた場合はですがにっこり)

私たちはそれぞれ、日々奮闘しながら生きていると思いますが、それは決して簡単ではありませんショボーン

なので私の経験が皆さんの助けになることがあれば、いつでも話を聞いてサポートしたいと思っていますクローバー