ON THE EDGE 和訳版 | FED Official

FED Official

Far East Dizain Official Blog

ON THE EDGE 

 

和訳



A liar is not believed when he tells the real truth
嘘つきには本当の真実を言っても信じてもらえないんだ
Only scant seconds remain

あと僅かな時間しかない

What will you do?

さぁどうするんだ?

 

You're pinned down by your insecurities

お前はお前自身の不安に釘付けされている

Every fucking dilemma you're sitting on
全部腐ったジレンマにお前は隣り合わせだ

I was living in color, I thought things were okay
But now I was dyed to black and white
全てがうまく行っていた、うまく行っていると思っていた
でも今の俺はモノクロに染まっていく


We just have to look inside of ourselves 

To find another door

自分自身を見つめなおせば新しい扉は見つかる

My thoughts beckon to me

俺の思考がサインをしてくる

They command to be heard to decide

彼らは決断をするために聞くよう命じてくる

 

 

On the edge

この手の中にあるもの

例え全て失っても

Make a pledge

強く願うその先に

道なき明日が待っている

 

[Trust yourself]
自分を信じろ
It’s now or never make up your mind

今しかないんだ、決心しろ
[we always on your side]
俺らはお前の味方さ

There’s my last chance

これが最後のチャンスなんだ
[My fate]

俺の運命

 

We just have to look inside of ourselves 

To find another Way

自分自身を見つめなおせば新しい道は見つかる

There's no time to worry about it
迷っている暇なんてないんだ
Life is too short to choose
選択するには人生はとても短いんだ

 

On the edge

逃れられない景色が

心 悲しみで包んでも

Make a pledge

傷つき失くしたその瞳は

光る未来を映すから

 

[Trust yourself]
自分を信じろ
It’s now or never make up your mind

今しかないんだ、決心しろ
[we always on your side]
俺らはお前の味方さ

There’s my last chance

これが最後のチャンスなんだ
[My fate]

俺の運命

 

 

On the edge

この手の中にあるもの

例え全て失っても

Make a pledge

強く願うその先に

道なき明日が待っている

 

[Trust yourself]
自分を信じろ
It’s now or never make up your mind

今しかないんだ、決心しろ
[we always on your side]
俺らはお前の味方さ

There’s my last chance to change

変わる為にはこれが最後のチャンスなんだ

 

 

[Better late than never]
遅れてもやらないよりはまし

Life is the art of drawing without an eraser

人生は消せない芸術さ

 

[My fate]

俺の運命

 

image