6/27

Hi there. I met my friend. My friend is in Australia, but I didn’t tell him that I came to Australia. It was a surprise. When I told him, he was really surprised. It was funny. Also, he introduced me to his friend. His name is Jay. When I went to Toronto, I didn’t have friends, a job, a house, or any information. So it was hard. But I had a friend in Australia. In addition, Jay invited me to a job, so I can repay my debt. Then we went to a Japanese BBQ restaurant. I enjoyed it. After that, we went back to Jay’s house. We played games and listened to music. I stayed at his house. I was comfortable. I appreciate it.

 

こんにちは。友達に会いました。友達はオーストラリアにいますが、私がオーストラリアに来たことを彼には言っていませんでした。驚きました。私が言ったとき、彼は本当に驚きました。面白かったです。また、彼は自分の友達を紹介してくれました。彼の名前はJayです。トロントに行ったとき、私は友達も仕事も家も情報もありませんでした。だから大変でした。でもオーストラリアには友達がいました。その上、Jayは私に仕事を紹介してくれたので、借金を返せます。それから日本のBBQレストランに行きました。楽しかったです。その後、Jayの家に戻りました。ゲームをして音楽を聴きました。彼の家に泊まりました。快適でした。感謝しています。