Looking out across the nighttime

夜の果てを見渡すと

The city winks a sleepless eye

寝不足の目に街が瞬く


Hear her voice

彼女の声が聞こえる

Shake my window

僕の窓を揺さぶる

Sweet seducing sighs

甘く誘惑するようなため息


Get me out into the nighttime

夜の楽しい時間へ僕を連れ出して

Four walls won't hold me tonight

今夜は何も僕を引き留めたりしない


If this town is just an apple

もしこの街がただの林檎なら

Then let me take a bite

僕にも一口食べさせてよ


If they say Why, why,

もし彼らが『何で?』と問うなら

tell 'em that it's human nature

それが人の性なんだと教えてあげて

Why, why,

なぜ、なぜ

does he do me that way

神様は僕をこんな風に作ったの


If they say Why, why, 

もし彼らが『何で?』と問うなら

tell 'em that it's human nature

それが人の性なんだと教えてあげて

Why, why, 

なぜ、なぜ

does he do me that way

神様は僕をこんな風に作ったの


Reaching out to touch a stranger

他人と触れあうために手を伸ばせば

Electric eyes are ev'rywhere

輝く瞳がそこら中に溢れてる

See that girl

あの子を見て

She knows I'm watching

僕が見てるって彼女は気付いてる

She likes the way I stare

僕の見つめ方が気に入ったんだ


If they say Why, why, 

もし彼らが『何で?』と問うなら

tell 'em that it's human nature

それが人の性なんだと教えてあげて

Why, why, 

なぜ、なぜ

does he do me that way

神様は僕をこんな風に作ったの


If they say Why, why, 

もし彼らが『何で?』と問うなら

tell 'em that it's human nature

それが人の性なんだと教えてあげて

Why, why, 

なぜ、なぜ

does he do me that way

神様は僕をこんな風に作ったの



I like lovin' this way

この感じが好きだ

I like lovin' this way

この感じが好きなんだ


Looking out across the morning

朝の向こうを見渡すと

the city's heart begins to beat

街の心臓が鼓動し始める

Reaching out

手を伸ばして

I touch her shoulder

彼女の肩に触れる

I'm dreaming of the street

僕はこの街の夢を見てる


If they say Why, why, 

もし彼らが『何で?』と問うなら

tell 'em that it's human nature

それが人の性なんだと教えてあげて

Why, why, 

なぜ、なぜ

does he do me that way

神様は僕をこんな風に作ったの


If they say Why, why, 

もし彼らが『何で?』と問うなら

tell 'em that it's human nature

それが人の性なんだと教えてあげて

Why, why, 

なぜ、なぜ

does he do me that way

神様は僕をこんな風に作ったの