Oh,


ねえ


why you look so sad?


どうしてそんなに悲しそうなの?


Tears are in your eyes

その目には涙


Come on and talk to me now

こっちに来て私に話してみて


Don't be ashamed to cry

泣く事を恥ずかしがらないで

Let me see you through

本当のあなたを見せて

Cause I've seen the dark side too

私も同じ絶望を味わってきたから


When the night falls on you

暗闇がのしかかった時は

You don't know what to do

どうすればいいのかなんて分からない

Nothing you confess

あなたに何を告白されても

Could make me love you less

私があなたを愛さなくなる理由にはならない


I'll stand by you

そばにいるよ

I'll stand by you

そばにいるよ

Won't let nobody hurt you

誰にもあなたを傷付けさせない

I'll stand by you

そばにいるよ


So if you're mad, get mad

だからもし怒り狂っても

Don't hold it all inside

その気持ちを内側に秘めてしまわないで

Come on and talk to me now

こっちに来て私に話してよ


Hey, what you got to hide?

ねえ、何を隠してしまったの?

I get angry too

私だって怒る事もある

Well I'm a lot like you

そうよ、私も結構あなたに似てる


When you're standing at the crossroads

あなたが人生の岐路に立って

And don't know which path to choose

どの道を選べばいいか分からない時は

Let me come along

私にも一緒に歩ませて

Cause even if you're wrong

だって例えあなたが間違えたとしても


I'll stand by you

そばにいるよ

I'll stand by you

そばにいるよ

Won't let nobody hurt you

誰にもあなたを傷付けさせない

I'll stand by you

そばにいるよ


Take me in, into your darkest hour

あなたが辛い時には
私をそばにおいて

And I'll never desert you

絶対にあなたを見捨てたりしないから

I'll stand by you

そばにいるよ


And when...

そして

When the night falls on you, baby

愛しい人、あなたに暗闇がのしかかって

You're feeling all alone

孤独を感じてしまっても

You won't be on your own

自分自身を見失ってしまっても


I'll stand by you

そばにいるよ

I'll stand by you

そばにいるよ

Won't let nobody hurt you

誰にもあなたを傷付けさせない

I'll stand by you

そばにいるよ


Take me in, into your darkest hour

あなたが辛い時には
私をそばにおいて

And I'll never desert you

絶対にあなたを見捨てたりしないから

I'll stand by you

そばにいるよ


I'll stand by you

そばにいるよ

Won't let nobody hurt you

誰にもあなたを傷付けさせない

I'll stand by you

そばにいるよ

Won't let nobody hurt you

誰にもあなたを傷付けさせない

I'll stand by you

そばにいるよ