良いニュース/悪いニュース | dazz211のブログ

dazz211のブログ

イギリス人車オタクによる、車と日常の日記。

Good news!

良いニュースです!

 

The GT-R passed it's yearly inspection.グラサン
GT-Rは年次検査に合格しました。Glasses

 

Now I have to wait until better weather to drive it. ショボーン

今は運転するために、天気が良くなるまで待たなければなりません。Shoborn

 

I have already started preperations for this years upgrades. 

So I am excited to share this with you!ニヤリ

既に今年のアップグレードの準備を始めています。
みなさんに詳細を共有するのが楽しみです!ニヤリ


Bad news!
悪いニュースです!
The RX-8 failed!えーん
There is a large amount of corrosion on the subframe.
RX-8が故障しました!えーん
サブフレームに大量の腐食があります。
I now need to make a decsion on what I will do...
私は今、この車をどうするかについて決断を下す必要があります。
I really like this car so it is a difficult decision for me.
In the UK these cars are quite cheap, 
so the cost of the repairs may be more than the cars value. ショボーン
私はこの車が本当に好きなので、それは私にとって難しい決断です。
英国ではこれらの車はかなり安いので、修理費用は車の価値よりも高いかもしれません。ショボーン