【 I Fought The Law 和訳 】

 

 

 

 

 

The Clash

I Fought The Law

僕は この国の法律と戦った

 

 

Breakin’ rocks in the hot sun.

この灼熱の太陽の下 岩を砕いている

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the law won.

そして 法律が勝利した

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the law won.

そして 法律が勝利した

 

 

I needed money.

僕には 富が必要でした

 

 ‘Cause I had none.

僕が 持たざる者だったから

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the law won.

そして 法律が勝利した

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the law won.

そして 法律が勝利した

 

 

I left my baby.

私は 私の赤子を見捨ててきました

 

And it feels so bad.

それに対して 強い罪悪感を感じています

 

I guess my race is run.

私の人生競争は 追われていると自覚しています

 

She’s the best girl that I ever had.

彼女は 僕が出会ってきた中で 最高の女性だ

 

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the law won.

そして 法律が勝利した

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the.

そして この国が

 

 

 

 

Robbin’ people with a six gun.

六装填の拳銃で人々から 命を強奪する

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the law won.

そして 法律が勝利した

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the law won.

そして 法律が勝利した

 

 

I lost my girl.

僕は 恋人を失った

 

And I lost my fun.

僕の幸せを奪われた

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the law won.

そして 法律が勝利した

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the law won.

そして 法律が勝利した

 

 

I left my baby.

僕は 僕の赤子を見捨ててきました

 

And it feels so bad.

それに対して 強い罪悪感を感じています

 

I guess my race is run.

僕の人生競争は 追われていると自覚している

 

She’s the best girl that I ever had.

彼女は 僕が出会ってきた中で 最高の女性だった

 

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the law won.

そして 法律が勝利した

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the.

そして この国が

 

 

 

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the law won.

そして 法律が勝利した

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the law won.

そして 法律が勝利した

 

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the law won.

そして 法律が勝利した

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the law won.

そして 法律が勝利した

 

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the law won.

そして 法律が勝利した

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the law won.

そして 法律が勝利した

 

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the law won.

そして 法律が勝利した

 

I fought the law.

僕は この国の法律と戦った

 

And the.

そして この国が

 

 

【 The Clash Hits Back 】

【 I Fought The Law からの引用 】

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、3大パンクロックの目次に移動ことができます。