私の父がアダプタのために私にお金を与えた
そのお金を使う嫌い父が。。。
まあ。。。いいね

火曜日でShizuに行きました
Shizuの誕生日だったので
グルメを食べた

ああ。。。
Shizuからクリスマスプレゼントを受け取った

ハローキティのギフトセット(-^□^-)

水曜日でクラスメイトと軽い食事を食べましたそしてホットチョコを飲めた

クラスメイトが私の部分を支払った
クラスメイトたちは優しいね~♪

木曜日でクリスマスカードを書きました

時間がかかりです

そして今週の間にこのかぎ針編みクリスマスの鐘のたくさんを作った

鐘を受けた人々はすごく嬉しいです



my father gave me money for an adapter
that father who hates using money did...
well... it's nice

on Tuesday I went to Shizu
because it was her birthday
we ate gourmet

ah...
I received a christmas present from Shizu
[pictures]
a Hello Kitty gift set (-^□^-)
Wednesday I ate a snack and drank hot choco with classmates
[picture]
a classmate paid my share
my classmates are friendly~♪

Thursday I wrote christmas cards
[picture]
it's time consuming

and during the week I made a lot of these crochet christmas bells
[picture]
the people who received a bell were very happy