盆栽春秋 連載終了! | 森友美の 盆栽Blog

森友美の 盆栽Blog

稲沢市喜洞園、新海勲先生のもとへ弟子入りして、毎日盆栽のお勉強しています!

Sorry for this belated information.

I have made article on Bonsai Shunju that magazine issue by Bonsai Association in Japan.

This month is the last post. Time flew. I can't believe that three years passed. Its gave me so many great experience and meeting. Thank you so much to help me and read it. I hope to having see you even finished serialization. Thank you for three years.遅れましたが盆栽春秋の私の連載は今月号で終了となります。3年間続いたのですね。あっという間でしたがこの連載のおかげでたくさんの出会いや体験をすることができました。助けてくれた皆様、ご愛読していただいた皆様、本当にありがとうございました。連載は終わっても盆栽を通じてまた皆様にお会いできますように。3年間、ありがとうございました✨🙏💓💓💓🌳📖森友美.Tomomi Mori#bonsai#bonsaitree#bonsaiart#bonsaitree#bonsailove#bonsailovers#bonsaicare#bonsailife#bonsaigarden#bonsaiwork

{421107D8-EA20-4826-89BF-8C859BBFFF39}