ハワイ81日目 My 81th day in Hawaii | シェフ宅にホームスティ☆ハワイ

ハワイ81日目 My 81th day in Hawaii

 

Aloha Im Natsumi.

 

I went to Waikiki today.

今日はワイキキ方面へ行きました。

 

What Sho wanted to do in Hawaii was gun shooting.

翔くんがハワイでしたいことはガンシューティングでした。

 

We went to the Hawaiian Gun Club.

ハワイガンクラブへ行きました。

 

Sho and I are also game companions.

私と翔くんはゲーム仲間でもあります

 

Since I am a trainee, I thought it was only to show him how to get there.

But he told me that if I want to it, I should do it.

So we did it together.

私は修行の身なので、道案内するだけだったのですが、

翔くんがやりたいと思うことはやっておくべきたよと言ってくれたので

一緒にやりました。

 

 

 

 

Recoil when shooting a gun was strong, and controlling the gun was difficult.

銃を撃った時の反動が強く、コントロールが難しかったです。

 

Of course I thought that the games and the reality are completely different.

もちろんながら、ゲームと実際では全然違うなぁと思いました。

 

Guns are made to kill something.

銃は何かを殺す為に造られているものです。

 

If you make a mistake in turning the gun in a wrong direction, you could kill someone.

この銃を向ける矛先を一歩間違えば誰かを殺してしまう。

 

Each shot felt very heavy.

11発が重く感じました。

 

 

 

 

 

We ate Locomoco for dinner at Aloha table restaurant.

夕食はアロハテーブルでロコモコを食べました。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

After that we watched the fireworks and came home.

最後に花火を見て帰ってきました。

 

 

 

 

I was living like local people up to this point,

So I felt like a tourist in the last three months. LOL

今まで地元民のような生活をしていたので

3ヶ月の中で一番観光したような気がしました(笑)

 

It was a lot of fun.

とても楽しかったです。

 

 

Now Natsumi Chatsumi is looking for someone to help me in farming and preparing for homestay business.

Natsumi Chatsumi では今農作業やホームステイの準備を手伝ってくれる人を募集しています。

 

I have created my website and facebook page.

ホームページ、Facebookページ作っています。

HP:https://natsumichatsumitea.wixsite.com/cddv

Facebook page:https://m.facebook.com/NatsumiChatsumi/

 

 

If you are interested, please email me.

興味のある方はこちらまで。

NatsumiChatsumiTea@gmail.com