ハワイ76日目 My 76th day in Hawaii | シェフ宅にホームスティ☆ハワイ

ハワイ76日目 My 76th day in Hawaii

Aloha Im Natsumi.

 

 

 

 

 

 

After Bon Dance was over, it was past midnight when we came back last night.

盆ダンスが終わり、昨晩帰ってきたら12時を過ぎていました。

 

I thought that I could take a good rest today, but it is quite noisy outside when I was taking a nap.

今日はゆっくり休めると思い昼寝をしていたらなんだか外が騒がしい

 

A lot of guests came when I came out of the room.

部屋の外に出てみるとたくさんのゲストの方が来ていました。

 

I greeted them without knowing what was going on, offered tea/coffee and played with the children who came.

何が起きているのか分からずに挨拶をし、お茶やコーヒーをお出しし、子供達と遊びました。

 

It is common for guests to visit us suddenly unnoticed and they just go somewhere without being told about the schedule ahead of time. LOL 

ここでは予定を知らされずに急にゲストが来たり、どこかに行ったりすることがよくあります。(笑)

 

Plan is only a suggestion, Chiemi often says.

予定は未定とちえみさんはよく言います。

 

I believe that every incident is a drill that trains your flexibility.

どんな出来事も臨機応変に対応する訓練なんだと思っています。

 

I played tennis and soccer with the children who came.

来ていた子供達とテニスやサッカーをして遊びました。

 

 

 

 

 

 

 

 

It's fun to play with kids and I even forget to be tired.

子供と遊ぶのは楽しくて疲れさえ忘れてしまう程です。

 

It seems to me that children have power to make people energized.

子供には人を元気にさせるパワーがあるのではないかと思わされます。

 

I like children very much and I can always play with them; is it because I am a child? LOL 

私はとっても子供が好きで、いつでも子供と遊ぶことが出来るのですが、それは自分が子供だからでしょうか?(笑)

 

When I was young I like to cook, I like to do something fun, I was selfish and
always stayed besides my mother,
I called myself as Boku (I for young male),
I hated wearing a skirt.  I
 was a strange child.

私の幼い頃は料理を作るのが好きで面白い事をするのが好きでわがままで甘えたがりで、
自分の事を僕と呼び、スカートを履くのが嫌いで、ちょっと変わった子でした。

 

I am still a child who likes cooking and likes fun things and loves taking a nap. LOL 

今も料理が好きで面白いことが好きで昼寝が大好きなお子ちゃまです。(笑)

 

I am very grateful to those who accept me.

そんな私を受け入れてくれる人々にとても感謝しています。

 

Now Natsumi Chatsumi is looking for someone to help me in farming and preparing for homestay business.

Natsumi Chatsumi では今農作業やホームステイの準備を手伝ってくれる人を募集しています。

 

I have created my website and facebook page.

ホームページ、Facebookページ作っています。

HP:https://natsumichatsumitea.wixsite.com/cddv

Facebook page:https://m.facebook.com/NatsumiChatsumi/

 

 

If you are interested, please email me.

興味のある方はこちらまで。

NatsumiChatsumiTea@gmail.com