Cash and me went to the#1 power spot in the 

world.キャッシュちゃんと世界一のパワースポットに行きました。

Check it out..見てね。。⬇️⬇️⬇️ カイヤの夜明け

https://youtu.be/IkHFyebEzNY


Cash and I walked 15,203 steps..キャッシュちゃん

と私は15,203歩歩きました。

Cash was so tired she fell asleep while eating. She  was exhausted.

彼女の食べ物を食べている間、キャッシュちゃんは眠りに落ちました。彼女は疲れ果てていた

dawn of caiya インスタ Instagram 

https://instagram.com/dawnofcaiya?r=nametag


Today’s energy

We have 2 choices we can ask “why” this 

is the way it is and figure it out or we can escape

from it. If we want something from the universe

we have to surrender something or let go of

something. If we want to make it to the next 

level. If we choose to escape just know we

are not fooling anyone especially ourselves.

Ask ourselves  “why”. Do the work.


2つの選択肢があります。

1)「なぜ」と自問することができます。 。それからそれを理解します。

2)または私たちは逃げることができます。


宇宙から何かが欲しいなら...

私たちは何かを明け渡さなければなりません。

特に私たちの生活を変えたいのなら。

脱出することを選択した場合。 私たち

特に私たち自身をだましているわけではありません。

「なぜ」と自問してください。 最良の方法です。


愛してるよ

Love you

Caiya