Hello
Gym ジム
春がやってきました💗美しい
Spring has arrived 💗beautiful 

今日の本
Today’s book

ウサイン・ボルト自伝
彼の父は彼にいつもみんなを尊重することを教えた、
彼らはあなたを軽視しても。
常にあなたのモラルと価値を維持する
彼は素晴らしい才能を持って生まれましたが、彼は献身を学びました。生まれつきの才能を当然のことと考えないでください。
毎日良くなることに専念する.
彼の考えにとても感動しました。
I was moved by his thinking and his obstacles he overcame to be the fastest runner in this world.
本を読む前に、彼は慢だと思っていましたが、今では理解しています。
素晴らしい🌟
Usain Bolt Autobiography
The things that really stood out to me in this book are:
Respect people even if they disrespect you.
Never change who you are because of others.
Morals and values go far in this world.
The lessons he learned from his father at a very early age. 
And
Although he was born with a amazing talent he
 learned it takes dedication to succeed after his big defeat when he jumped the gun. Never take your gifts for granted in this life. Put in the work to be better every day.
I always thought he was a little arrogant but after reading this book I totally understand his mind set.
Fabulous
Stamina
スタミナ
ねえ、私の雲から降りる! ローリングストーンズ 笑
Hey you get off of my cloud!!! Rolling Stones lol
 
夕焼け
Sunset 


愛してるよ
Love you
Caiya