15th milestone party! 上原彩子15周年記念パーティ開催しました! | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

15th milestone party! 上原彩子15周年記念パーティ開催しました!

 

On Sunday after this year's Daikin Orchid ended,

we held my milestone event for being a professional for 15 years. 

ダイキンオーキッド終了後の日曜日は、
私のプロ15周年記念パーティーを沖縄で行いました。

 

Many people came to the party 

despite of their busy schedules.

With MC Kanna-san, we talked through

my path as a pro for the last 15 years and at the same time

recorded for my program (Ayako Uehara Yuntaku on the green),

there were tears and laughters.

At the end of the talk show, 

I received a surprise video message from Ai Miyazato pro

who has been with me on the fields since we were juniors.

I was very happy.♡

Thank you, Ai-chan(^。^)♪

お忙しい中にも関わらず
沢山の皆さんにご参加していただき
漢那邦洋さんの司会進行の中
プロ15年の歩みを
上原彩子ゆんたくon the Green の収録も行ないながら
笑いあり涙ありの最高のパーティーとなりました。

トークショーの終盤では

ジュニアの頃からずっと一緒に戦ってきた

宮里藍プロからのサプライズのビデオメッセージもあり

本当に嬉しかったです♡

藍ちゃん、ありがとう(^。^)♪


For the party draws,

we received many supports/gifts from

my team Mos Foods service,

my sponsor Kyosou Mirai,

caddie sponsor and 

many other supporting companys.

パーティーでの抽選会では
所属先のモスフードサービス
スポンサーの共創未来
キャディースポンサーの各社様や、

お付き合いのある会社さんから
たくさんのご協賛もいただき
お陰様で盛大な会となりました。


For me, it's a treasure 

that I could have this fulfilling professional life 

together with everyone in their kindness
I'll try my best to produce even better results!

暖かな皆さんと共に充実した
プロ生活を送ってこれた事は
私の財産です。
これからは更に良い結果を届けられるように
ちばります!


Thank you for your continuous support.
これからも応援ゆたしくうにげーさびら。

 

More about the party

★サイト記事(パーティ)

https://www.ayako-uehara.com/information/staff/13961.html