story garden 親子サークル | あしゅりー、目指せ!京都の有名人!

story garden 親子サークル

My daughter had her first English lesson on 8/9!
8月9日、娘を連れ、初の親子英語サークルに参加してきました!


It seemed she was having a lot of fun singing and playing w/ older kids:)
英語の歌を聞いたり、お兄ちゃんお姉ちゃんたちとも遊んだりして終始楽しそうでした。


During the class, I had to talk to her in English.
レッスン中は私も英語で声かけしたり、久々に英語使いました~


I'm not sure how much she understood, but It's sure that my "almost extinguished English" is slowly coming back. lol
きっと娘はまだ英語だとか日本語だとかわかってないけど、私の絶滅しかけた英語脳はちょっと刺激を受けてほんの少し動き出した気がします(笑)


I might be able to have a dream in English someday soon.

久々に英語で夢が見られるといいなー!