AI  / Story (English Version) | Amebaありさの小さなお部屋

Amebaありさの小さなお部屋

ありさの小さなお部屋の
AmebaBlogへようこそ ♪


 

 
 
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
カメラ ありさの好きな Photo カメラ
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
 
 


 

 指先まで綺麗
 

 

 

 
 
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
カラオケ ありさの好きな一曲 カラオケ
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
 
 

AI  / Story

You can watch it with your favorite
 "volume control".
お好みの≪音量調整≫でご視聴頂けます
 

Song

邦題

英語作詞

: Story

: ストリー  

: AI ・ 久保田利伸

Lyrics  ・ 作詞

Toshinobu Kubota

: AI ・ アイ

: クボタ トシノブ

Composition・ 作曲

: AI ・ 久保田利伸

: Main Vocal

: AI 

 

Story

English Version         : ≪Lyrics≫
Japanese Translation : ≪ 歌詞 ≫
 
There's time I can't explain., 
私が説明出来ない時間がある、
what can I say
私は何を言う事が出来るだろう
You've given me so much.,
あなたは私に沢山のものを与えてくれた、
Memorable memories
残る思い出
As time goes by, I wonder why,
時間が経つに連れて、何故かと思う、
I couldn't be obedient
私は素直になる事は出来なかった
I didn't want to show my heart, 
私は自分の心を見せたくなかった
For fear of leaving
離れてしまう事を恐れて
 
For so long, I've kept it inside of me
長い間、私はそれを私の中に閉じ込めて来た
Didn't have a place where I could let go
私には手放す事が出来る場所がなかった
But then you came into my life and
でも今は貴方が私の人生の中に入って来て、
私は
I am .
 I Found the strength to be myself again
もう一度素直になる強さを見付けた
There will be no sky too high
 高すぎる空なんてない
 
I'm not alone, you're by my side
私はひとりじゃない、貴方が私の傍に居る
I'm standing strong,
私は力強く立っている、
 you give me hope to carry on
貴方が私に進む希望を与えてくれる
You washed away my fears
貴方が私の恐れを洗い流してくれた
Now I know I'm here, 
今私には解る、私は此処に居る、
because I have you near
私には貴方が傍に居るから
 
You're not alone,
あなたはひとりじゃない、
I am by your side
私があなたのそばにいる
When you are down, 
貴方が落ち込む時、
I'll be the one to make you smile
私は貴方を笑顔に出来る人でありたい
I'll wash away your tears
私があなたの涙を洗い流してあげる
And the sun will shine its light on you and me
そして太陽は貴方と私に光を当ててくれる
 
There are times you can't explain, 
私が説明出来無い時間がある、
you don't have to say
貴方は言う必要はない、
You don't need to say that
貴方は深い内側にある
You are deep inside
 
You don't even need to hide the pain
痛みを隠す必要さえない
When you lose sight of yourself and need a friend,
貴方が自分を見失って友達が必要な時、
You can call my name.
私の名前を呼ぶ呼ぶ事が出来る
 
You can count on me.
貴方(アンタ)は私を頼りに思って良い(イイ)よ、
I will be right here for you.
私は貴方の為に、 此処に居よ。
 
You clung to it for a long time
長い間、貴方はしがみついていた
 
You had no place to let go
Didn't have a place where you could let go
貴方には手放す事が出来る場所がなかった
Just take my hand
ただ私の手を取って、
Then we can find a way
そうすれば私達は道を見付けられる
 
Good or bad.
良くても悪くても、
we'll laugh and cry
私達は笑って、泣くだろう
Together we will find a way
一緒に私達は道を見付けられる
 
I'm not alone.
私はひとりじゃない、
You are by my side.
貴方が私の傍に居る。
I'm standing powerfully
私は力強く立っている、
You give me hope
貴方が私に進む希望を与えてくれる
 
You washed away my fears
貴方が私の恐れを洗い流してくれた
Now I know  
今私には解る、
I'm here because
私は此処に居る、
I have you near
私には貴方が傍に居るから
 
You're not alone, I'm by your side
貴方はひとりじゃない、 私が貴方の傍に居る
When you are down, 
貴方が落ち込む時、
I'll be the one to make you smile
私は貴方を笑顔に出来る人でありたい
I'll wash away your tears
私が貴方の涙を洗い流してあげる
And the sun will shine its light on you and me
そして太陽は貴方と私に光を当ててくれる
 
You make me feel alive.
貴方は私が生きていると感じさせてくれる, 
Because it's the reason.
理由だから
And there is nothing to suppress me
そして私を抑え付けるものは何も無い
You're the reason,
貴方が理由、
I can spread my wings and jump out
私は翼を広げて飛び出す事が出来る
 
We have our own story
私達は私達自身の物語を持ってる
We all have the power to make a change
私達は皆(ミンナ)チャンスを作る力を持っている
So just believe it , believe it
だから、 それを信じて
And there'll be a brighter side
そうすれば輝く場所が在る筈
 
I'm not alone, you're by my side
私はひとりじゃない、貴方が私の傍に居る
I'm standing strong, 
私は力強く立っている、
you give me hope to carry on
貴方が私に進む希望を与えてくれる。
You washed away my fears
貴方が私の恐れを洗い流してくれた
Now I know 
今私には解る、
I'm here because
私は此処に居る、
Because I have you near
私には貴方が傍に居るから
 
You're not alone, I'm by your side
貴方はひとりじゃない、私が貴方の傍に居る
When you are down, 
貴方が落ち込む時、
I'll be the one to make you smile
私は貴方を笑顔に出来る人でありたい
I'll wash away your tears
私が貴方の涙を洗い流して上げる
And the sun will shine its light on you and me
そして太陽は貴方と私に光を当ててくれる
 
 
✄・-・-・-・-・-・ありさのひと言・-・-・-・-・-・✄
                A Word from Arisa
お気に入りの曲のご紹介を致します。
We will introduce your favorite songs.
勝手な日本(意訳)を致しましたが、
I did a selfish Japanese translation, 
雰囲気を重視し和訳致しました。
This is a Japanese translation 
it with emphasis on the atmosphere.
お恥ずかしい...
Embarrassing...
何卒、ご容赦戴けましたら幸いに存じます。
I would be grateful if you could forgive me.
✄・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・✄

 
 
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
 
  

 
ブログへの👇貼り付け方法

※ribiさんのLINEスタンプはブログな
どでの使用OKとの事 👇 ですが、但し
※ハッシュタグを「きゃぴばら」と入れ
て貰えると(ribiさん)が、探し易くなる
為出来ましたら宜しくお願い致します



  

動かし方此処から👆LINEスタンプ一覧
※ブログでのスタンプ貼り付けご自由に
お使い下さいとの事です (ribiさんより)

  


  

きゃぴばら倶楽部👆きゃぴばらちゃん
きゃぴばらちゃんの輪ブロク (⭐︎^▽`)b
此方👆LinkClickで、此処から行けます

  

クローバーHope you have a wonderful dayクローバー
フォローしてね…
クローバー素晴らしい一日になりますようにクローバー
  

ありさの小さなお部屋

All Rights Reserved Copyright© by Arisa☆