Haunted - Taylor Swift

 

 

[1st Verse]

You and I walk a fragile line

私達は脆い道を歩む


I have known it all this time

分かり切っていた


But I never thought I'd live to see it break

でもその道が崩れるとは思ってなかったの


It's getting dark and it's all too quiet

辺りは暗くなり、静かすぎる


And I can't trust anything now

もう何も信じることは出来ない


And it's coming over you like it's all a big mistake

大きな過ちの様に、暗闇や静寂があなたを襲う

Holding my breath

呼吸を整えるの


Won't lose you again

もうあなたを見失わない


Something's made your eyes go cold

何かがあなたを冷酷な目にさせた


[Chorus]
Come on, come on, don't leave me like this

こんな風に私を置いて行かないで


I thought I had you figured out

あなたを理解したつもりでいた


Something's gone terribly wrong

だけど何かが間違っていたの


You're all I wanted

あなたが求めていた全てなのに

 

Come on, come on, don't leave me like this

こんな風に私を置いて行かないで


I thought I had you figured out

あなたを理解したつもりでいた


Can't breathe whenever you're gone

あなたが居ないと息も出来ない


Can't turn back now, I'm haunted

あなたに囚われ、戻る事すら出来ない

 

 

 

[2nd Verse]
Stood there and watched you walk away

立ち去るあなたを見ていた、


From everything we had

私達の全てから逃げたあなた。


But I still mean every word I said to you

でも私が言葉は全て真実だった


He will try to take away my pain

彼は痛みを癒してくれるでしょう


And he just might make me smile

笑顔にさせてくれるはず


But the whole time, I'm wishing it was you instead

でもあなたが良かったと願ってしまう


Holding my breath

呼吸を整える


Won't see you again

あなたには会わない


Something keeps me holding onto nothing

でも無い物にすがり付いてしまうの

 

 

 

[Chorus]
Come on, come on, don't leave me like this

こんな風に私を置いて行かないで


I thought I had you figured out

あなたを理解したつもりでいた


Something's gone terribly wrong

だけど何かが間違っていたの


You're all I wanted

あなたが求めていた全てなのに

 

Come on, come on, don't leave me like this

こんな風に私を置いて行かないで


I thought I had you figured out

あなたを理解したつもりでいた


Can't breathe whenever you're gone

あなたが居ないと息も出来ない


Can't turn back now, I'm haunted

あなたに囚われ、戻る事すら出来ない

 

 

[Bridge]
I just know

分かっている


You're not gone, you can't be gone, no

あなたが行ってしまうはずが無いと。

 

 

 

[Chorus]
Come on, come on, don't leave me like this

こんな風に私を置いて行かないで


I thought I had you figured out

あなたを理解したつもりでいた


Something's gone terribly wrong

だけど何かが間違っていたの


You're all I wanted

あなたが求めていた全てなのに

 

Come on, come on, don't leave me like this

こんな風に私を置いて行かないで


I thought I had you figured out

あなたを理解したつもりでいた


Can't breathe whenever you're gone

あなたが居ないと息も出来ない


Can't turn back now, I'm haunted

あなたに囚われ、戻る事すら出来ない

 

 

 

[Outro]

You and I walk a fragile line

私達は脆いな道を歩む


I have known it all this time

分かり切っていた


Never ever thought I'd see it break

これが壊れるなんて思ってなかったの


Never thought I'd see it

それを目撃するなんて。