Change - Taylor Swift

 

 

 

[1st Verse]

And it's a sad picture, the final blow hits you

これは悲劇の時。あなたは最後の一撃をくらって


Somebody else gets what you wanted again and

求め続けてきた物を誰かがまた奪ってしまった


You know it's all the same, another time and place

同じ時間、同じ場所で


Repeating history and you're getting sick of it

何度も繰り返して飽き飽きしているのね


But I believe in whatever you do

でもあなたを信じている


And I'll do anything to see it through

最後まで見届けるためには何でもする

Because these things will change

未来は変えられるから。

 

 

 

[Chorus]
Can you feel it now?

あなたは感じる?


These walls that they put up to hold us back will fall down

私たちの周りに築かれた壁が壊れていくわ


This revolution, the time will come

やっと革命が起こり


For us to finally win

私たちが勝つ時がやって来る


And we'll sing hallelujah, we'll sing hallelujah

そしてハレルヤを歌うの



[2nd Verse]
So we've been outnumbered, raided, and now cornered

大人数に襲われ、追い詰められて


It's hard to fight when the fight ain’t fair

不公平な状況で戦うのは難しい


We're getting stronger now, finding things they never found

私達は強くなり、誰も手に入れられない物を見つける


They might be bigger but we're faster and never scared

彼ら手強いけれど、私達は素早く動き恐れないから


You can walk away, say we don't need this

「戦いは不必要だ」と立ち去る事も出来る


But there's something in your eyes says we can beat this
でもあなたの瞳は「諦めない」と訴えているの

 

Because these things will change

未来は変えられるから。

 

 

 

[Chorus]
Can you feel it now?

あなたは感じる?


These walls that they put up to hold us back will fall down

私たちの周りに築かれた壁が壊れていくわ


This revolution, the time will come

やっと革命が起こり


For us to finally win

私たちが勝つ時がやって来る


And we'll sing hallelujah, we'll sing hallelujah

そしてハレルヤを歌うの

 

 

 

[Bridge]
Tonight we stand, get off our knees

今夜私たちは立ち上がり


Fight for what we've worked for all these years

培ってきた努力で戦う時。


And the battle was long, it's the fight of our lives

長い戦いだった、私たちの人生を賭けるの


But we'll stand up champions tonight

でも今夜は勝者になる

It was the night things changed

全てが変わった夜だった

 

 

 

[Chorus]
Can you feel it now?

あなたは感じる?

 

These walls that they put up to hold us back fell down

私たちを囲った壁が壊れていく


It's a revolution, throw your hands up

革命よ、手を掲げて

 

'Cause we never gave in

私達は諦めなかったから。


And we'll sing hallelujah, we sang hallelujah

ハレルヤを歌うの