なぜ、わたしは、生きているの?

 

生かされている、いのちが「ある」から。

 

それは、なに?

 

それは、「愛」としか、こたえられない。

 

じゃあ、なぜ、わたしは、生きるの?

 

生きている、いのちが「ある」から。

 

それは、なに?

 

それも、「愛」としか、こたえられない。

 

 

わたしが、ほしいのは、「愛と死」。

 

All or Nothing、「愛」か「死」か、そのどちらかなんかではない。

 

All to Nothing.

 

「愛と死」そのすべて。

 

Infinity ∞ 永遠。

 

わたしが、ほしいのは「あなたのすべて」。

 

 

「ある」ものを「選択」する「不自由」という自由な選択肢の「ない」世界?

 

All or Nothing.

 

虚無。

 

「ない」ものを「宣託」する「自在」という自由な選択肢の「ある」世界。

 

All to Nothing.

 

虚空。

 

「愛」か「死」か、そのどちらかの選択肢ある選択肢のない世界なんかでは、ない。

 

愛と死のすべて。

 

All to Nothing。

 

あなたのすべて。

 

「Apocalypsis love(永遠の愛)」。


世界は、ない(笑。

 

「絶対無」という「絶対矛盾的自己同一」の世界。

 

その幾何学的抽象世界の究極的絶対極致。

 

それは、

 

すべてが、ある、世界。

 

Two for All.

 

あなたとわたしのたったふたつがすべての世界。

世界は、あなたとわたし。

 

All for One.

 

すべては、あなたとわたしのたったひとつの世界。

すべては、あなたとわたしの世界。

 

あなたとわたしのふたつというたったひとつの世界のない絶対世界。

 

あるがまま、ありのまま、そのまま「なる」世界。

 

「なる」は「成るを為す」自在というすべてがある、すべてが完全自由な世界。

 

真実という事実が、そのまま世界の真実に、なる。

 

あなたは、わたし。

わたしは、あなた。

 

あなたとわたしの「主客合一」。

 

いのちといのちの「純粋経験」。

いのちといのちの「まぐあい(慈愛)」。

 

Two for All.

All for One(Two).

 

光りと耀き、その煌めきの世界...

 

虚空。

 

あなたと生きる。

 

あなたと、永遠(とわ)に、生きる。

 

世界で、「ふたつ」というたった「ひとつ」。

 

「あなた」 To 「わたし」。

 

永遠(∞)の刹那。

 

Toi et Moi。

 

悟空。

 

Cielvent.

 

Shape of My Heart:Sting

He deals the cards as a meditation
And those he plays never suspect
He doesn't play for the money he wins
He don't play for respect

He deals the cards to find the answer
The sacred geometry of chance
The hidden law of a probable outcome
The numbers lead a dance

I know that the spades are the swords of a soldier
I know that the clubs are weapons of war
I know that diamonds mean money for this art
But that's not the shape of my heart

He may play the jack of diamonds
He may lay the queen of spades
He may conceal a king in his hand
While the memory of it fades

I know that the spades are the swords of a soldier
I know that the clubs are weapons of war
I know that diamonds mean money for this art
But that's not the shape of my heart

And if I told you that I loved you
You'd maybe think there's something wrong
I'm not a man of too many faces
The mask I wear is one

Those who speak know nothing
And find out to their cost
Like those who curse their luck in too many places
And those who fear are lost

I know that the spades are the swords of a soldier
I know that the clubs are weapons of war
I know that diamonds mean money for this art
But that's not the shape of my heart

 

That’s not the shape of my heart
That’s not the shape, the shape of my heart

LEON (Informal Music Video)