Today everyone cleaned up before the lesson.爆笑

レッスンの前にみんなでお片付け花


Everyone asked how are you? K-Kun was happy today歩くキラキラ

次は「how are you?」ラブ

Kくんはハッピーキラキラでしたラブ


This K-kun was also happyキラキラ

Kくんもハッピーラブキラキラ


Then we reviewed the months.ひまわり

その後は、みんなで1月-12月の発音練習をしました照れ


And the alphabet! N-Chan went first歩く

アルファベット!完璧なNちゃんでしたキラキラ


S-kun did it the fastest笑い

1番早いスピードも完璧なSくんキラキラ


The we reviewed shapes and colors! N-Chan likes hearts.

形と色の復習もしましたスターNちゃんはハートが大好きなようですハート


Everyone was able to pick up the color I asked forスター

色も完璧です花








Then we learned the pronunciation of letters!

アルファベットの発音も勉強しました気づき

「B is Buh, Buh- oy, Boy!」


The older kids played musical chairs while reviewing the letter sounds.爆笑

大きい組さんは椅子取りゲームをしました歩く


Then filled in the blank and did a difficult word search鉛筆

最後のお勉強も頑張りました飛び出すハート




明日も楽しみだねラブスター