F3 もてぎ 写真集 | Ai's Blog

F3 もてぎ 写真集

もてぎの写真いろいろです♪

I post some pictures below.


今回もたくさん撮っていただきました(о´∀`о)

I had my picture taken this time too.

 


2&4ということでお客様もいっぱいでしたよー!

Many fans came to the circuit for our race.



日差しは強いけど、涼しい週末でした!

The sunlight was strong, but was the cool weekend.



メカさんも一生懸命サポートしてくれました!

Mechanics supported me.



夏空が映えますね〜

A beautiful summer sky.



この角度は、もてぎならではですね!

At Motegi many camera men often take photographs from this angle.



エンジニアさんとマシンの方向性を検討中…。

We were considering about car setup.



ピットウォークでは、たくさんの方々に声を掛けていただきました!

When the pit-walk, many people chatted up to me.



嬉しいなぁ。ありがとです!

Thank you.



さぁ!行くぜ!!(笑)

I will get a move on!



リラックス♪

Relaxation time before a racing.



集中!

To start concentrating.



エクセディレーシングガール あやきいくちゃん!

She is EXEDY Racing Girl Iku Ayaki.



今回は、なかなかの混戦でした。

This time was being very closely fought.



抜きたいー!けど抜けなかった…。

I seemed to pass him but I couldn't.



でも… 最後まで攻め続けました!

However I was able to continue to fight until the end without giving up.



応援してくださった皆様、ありがとうございました!

Thank you very much for always supporting me.



上手に撮れたかな…??

Did you take pictures well?



最後まで見ていただきありがとうございました^^

Thank you for seeing to my pictures until the end.


 

 

人気blogランキングへ

クリックお願いします♪