観つめていたい…



同じバイブレーション

わたしたちはファミリー


気持ちはイージー

表現は難しい


シスタームーンはあったのか


あなたが好き💖



The Police

Every Breath You Take

観つめて✨いたい ⭐️1983



Every breath you take
君のその息遣い


Every move you make
君のそのしぐさ


Every bond you break
君がその絆を切るたび


Every step you take
そして前に進むたび


I’ll be watching you
僕はずっーと君を観護るだろう


Every single day
毎日欠かさず


Every word you say
君がはなしてることば


Every game you play
君が嘘をつくたびに


Every night you stay
君がステイする夜も


I’ll be watching you
僕はずっーと君を観護り続けるよ


Oh, can’t you see
君にはたぶん分からないよね


You belong to me
君は僕の一部であり


How my poor heart aches
どんなに僕の寂しいハートが

痛んでるかわ


with every step you take
君が前に進んでいくたび


Every move you make
君のそのしぐさ


Every vow you break
君が約束を破るたび


Every smile you fake
君が作り笑顔をするたび


Every claim you stake
そして権利を主張するたび


I’ll see watching you
僕はずっーと君を観護り続けるよ


Since you’ve gone
君が去ってからは


I’ve been lost without a trace
僕は君を観れなくなり

もうどうしようもないんだ


I dream at night 

I can only see your face
夜の夢では

君の顔が観れるんだけどね


I look around but it’s you 

I can’t replace
君の替わりなんて

どこにもいない


I feel so cold and 

I long for your embrace
僕はとても冷たくなり

君に抱きしめて欲しんだ


I keep crying

baby

baby

please


僕はただ泣き続ける


どうか

どうか

どうかお願い


Oh

can’t you see


まあね
君には分からないよね


You belong to me
君は僕の一部で


How my poor heart aches
どんなに僕の寂しいハートが

痛んでるかわ


with every step you take
君が前に進んでいくたび


Every move you make
君のそのしぐさ


Every vow you break
君が約束を破るたび


Every smile you fake
君が作り笑顔をするたびに


Every claim you stake
そして権利を主張するたび


I’ll see watching you
僕はずっーと君を観護り続けるよ


Every move you make
君のそのしぐさ


Every step you take
君が前に進むたび


I’ll see watching you
僕はずっと君を観護るだろうね


I’ll see watching you


僕はずっーと

君を観つめて✨いたい んだ💖


新共和国💖