今日は大晦日 日本は格闘技みたり 旅行だったり 紅白だったり しかし今日お勧めは 紅白スーザンボイルとガキの使いの特番でデビ夫人がでます さらにホテルマン二十四時特集で彼女仮装しています よいとしをお迎えくださいませ NHK滝沢専務は元気でした。

またアンビリーバボーでも放送があり どれをみてよいかわからなくなったので知り合いと年越しをします 桜あせる
さらにシークレットは北野たけしのアンビリーバボーにはこれもイギリスのタレント番組からでたポールポッツも生で実は来日しています。これは放送まではなせなかった分
世界一流音楽がきける日本のお正月とても楽しい

今日買ったお花 正月用お花 歌舞伎ウイロウ

またきょうはイギリスにながくいらした女性と年越しそばをたべつつ年越しをしています!彼女のオリジナルパーテイはお気軽感覚でカジュアルな感じの料理をつくります。したの

矢部 恵子さんの感じとはまた個性がちがった個性でインド系やオリエンタルな料理が得意。
自然体ブログ発信Selfish free mutter 年越しそば

たべものもフランスのプレジデントというチーズや志太山梨勝沼ワインの白と赤をのみましておせちをたべながら年を越しています。あせる よいおとしをドキドキ


自然体ブログ発信Selfish free mutter 自然体ブログ発信Selfish free mutter

自然体ブログ発信Selfish free mutter 彩綺麗自然体ブログ発信Selfish free mutter パルメザンハム トマト キウイ

自然体ブログ発信Selfish free mutter 初山梨ワイン自然体ブログ発信Selfish free mutter ドイツ菓子と紅茶
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

ラブラブ年齢をねるたびにイキイキしてる女性ラブラブや企画会社があります。そしてその人々を企画を私はすごく尊敬してます 合格

 そこでここでその尊敬する人の一部をご紹介していますーー


もう一度紹介こんどは写真いりーーーーーーーーーーーーーーー

◎でも今日の1番素敵な子は 近くのコンビニでバイトをしている高校生なの。彼女の特技はコンビニの陳列棚の商品を入れ替えるときまああっという間にきれいに品物を並べます。そういう意味でこのこも素敵な女の人です。 

◎2人目は次屋妙子さん。音譜彼女は私と同世代だがプロデュースの専門学校を首席ででまして、クライアントにアサヒビールなどたくさんの彼女の企画の力に才能を見出し、その企画をクライアントや六本木ヒルズで女性用ウーマン講座が満席になる。あれから日経雑誌や女性のための企画、さらに書道の有名なかたとのコラボやユニットをくみクリエイトしながら活躍をされています。カメラマンでもあるのですが、イタリアのファッションショーへいったり、中国へいったり、活躍の場所がドンドン広がっています。

美人時計の企画と次屋さんの百花企画は今の時を表現しておりすごく先端をいったものだなと思っています。
考までに。彼女写真はもろに彼女の素顔で自然体です。素敵 ドキドキ

次屋妙子のサプライズ☆ラボ
●オフィシャルブログ「次屋妙子のサプライズ☆ラボ」
http://ameblo.jp/womancbbtsugiya/
●次屋妙子オフィシャルサイト「百花」
http://www.hyakka-web.com/
●TSUGIYA TAEKO PLANNING OFFICEオフィシャルサイト
http://ttp-office.com/



◎3人目はみきねえさんこと竹内美樹さん「ミキねぇのグルメ便り」by竹内美樹

  ●みきねえのグルメ便り     http://ameblo.jp/mikimandc/

エムアンドシーアソシエイツの社長さんです。彼女はよく雑誌週刊ホテルレストランにリレー対談をされていますがほんらいは販売販促のプロデューサーさんである。じっさいは学習院大をでたあとジュエリーメーカーで企画や販促のプロモーションをし最近ではホテルや飲食店に関するいかにして客をいれるかをプロデューサーする立場でいます。彼女も美人さんですよーほんとうに綺麗


◎こちらは美人時計という企画会社。4件目上げ上げこれは時を刻むことへのこだわりを一分づつ美人さんたちに時をつづる時間を書いたボードを手にもってもらい写真をとるもので一部癒しの場となっています。タレントやグラビアをみる感じとは異なり、かわいい世界中の女性を撮影しながらあるく美人時計です。
最近では日本ではこの企画は、アナウンサー編とか女子大編とかレースクイーン編など、海外では韓国編フランス編とつぎつぎかわいい美人の時を刻む美人時計企画はあちこちでかわれていて、来年にはテレビの番組にもはいりました。最近ではモデルの徳澤直子の美人時計が好きです。べつに美人ではないのだがタレント性は伸びる可能性はたかいですよね。ラブラブ男性版というもの出てきています。

自然体ブログ発信Selfish free mutter 徳澤さん


◎さらに今年一番すてきな女性だなと感じた5人目は強いイメージがあった女優シガニ~ウエーバーさん恋の矢

たくましいイメージから裏腹に、本物の姿は実にフェミニン。さらに綺麗で貫禄がありさらに知的という一流俳優。ハリウッドのようなところは正直わかい人間、とくに年齢を重ねた女性よりわかいこを評価する封建的なところがいまだにあるそうだ。これだけ時が変わっても差別も以前激しいしーー残念 私はそういう意味で人を知ろうともしない白人って本当に成り上がってるような気がする。世界にはごまんと人の知らないことがたくさんあってーそれを知ることは人間の見識を広げると思うけれどー以前もお話したとおり広い見聞がある白人は本当に教養があって表向きだけかもしれないがー絶対視野が世界的に広いことだけは確か

特に人気産業である映画とかタレントの世界、または客商売ともなると変なことはできないはずですよ 世間が許さないものねはてなマーク

しかし、あれほど競争が激しい中、六十歳をすぎても現役で女優の地位を確立し、さらにインテリですてきな女性でいられるのはすばらしいなと感じました。シガニーさん。


◎ あとはこのインドの出身の美人さんが大好きです私自然体ブログ発信Selfish free mutter

ちょっとぽっちゃり系でオリエンタルな雰囲気は憧れてしまいます。6人目



◎あとひとり 本当はまだまだ素敵なかたがいるのですがー7人目 

彼女は矢部 恵子さんラブラブ

プロとしてプロトコールマナーに携わって15年以上のキャリアを持品があります。フィニッシングの本場であるスイスで得たヨーロッパの優雅なライフスタイルを基本としたエレガントマナーが好評で、元国内外の一流ホテリエという経験から世界に通じるプロトコールマナーと日本人女性としての和の作法など暮らしに密着したすぐに役立つマナーレッスンが特徴。
またOL時代に外資系社長秘書だった経験より品のあるビジネスマナーも定評。


矢部恵子への取材・講演依頼はTiara Factory事務局info@tiara-factory.com までお問合せください。

彼女のブログご紹介 http://ameblo.jp/tiara-factory/ 音譜

彼女の真のエレガンスが日々の暮らしにあるというコンセプト。そして最も大切なのは自国の私などはきちんと日本の文化・たしなみが身に付いているということ。
いつまでも輝き続ける女性を育成するためプロトコールマナー、和のマナー、フランス流ハウスキーピング、英国紅茶などさまざまなカリキュラム用意幼少時代より日舞を習い日本人女性としての身のこなしや和の作法を学ぶ。秘書実務・テーブルマナー・ワイン・シャンパーニュなど海外研修等を経験し世界に通じるプロトコールマナーを学ぶ。ジュネーブ(スイス)の企業に就職。 フランス人・イギリス人よりハウスキーピング・紅茶等のフィニッシングを習得している。銀座フィニッシングスクールTiara Factory Beauty Studioを設立。 トータルビューティーをコンセプトに現在当スクール主宰の他、企業・セミナーでのレッスンや各メディアでの随筆、オリジナルブランドを立ち上げるなどさまざまな分野で展開中。

銀座フィニッシングスクールTiara Factory主宰 矢部恵子の美しいライフスタイル 彼女のおもてなし


皆さんがこころも美人になるよう絵馬をつくりました。へたくそですね

けれどどの人もどの女姓は素敵ですよね

みなさんが美人になるようにーー自然体ブログ発信Selfish free mutter

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー


AD

活躍するイキイキした女性

テーマ:

自然体ブログ発信Selfish free mutter border=


私的な感想。スーザンボイルに関しては、くだらない話なんだけど日本の芸能界と外国はちがいます。今回日本の紅白歌合戦にしても視聴率低迷だからの企画であり、ホリプロの社長もきちんとしてもらわなければ。わたしは尊敬してるタレントシンガーが結構参加するのにもんくをいったが今日の段階で撤回させていますか?

 

さて私はというとー今年もあと二日 なんだか訳が分からないくらい考える暇がないくらいあっという間に一年がすぎてしまった!?

自然体ブログ発信Selfish free mutter 自然体ブログ発信Selfish free mutter 自然体ブログ発信Selfish free mutter

私は疲れているのか甘いものばかりほしくなります あとは手作り雑煮ー

でもコンビニでNYチーズケーキと懐かしい駄菓子を購入 さらにプロセスチーズとジャスミン茶ーー

根が高級な人間ではないのでこういうものが一番大好きなのかもしれませんね!! このロングセラーチーズ結構春巻きにして食べるとおいしいですよーー

自然体ブログ発信Selfish free mutter 自然体ブログ発信Selfish free mutter

自然体ブログ発信Selfish free mutter 自然体ブログ発信Selfish free mutter

自然体ブログ発信Selfish free mutter


AD

あした

テーマ:

たぶん 今日夕方からイギリスのタレント番組で優勝したスーザンボイルが来日してきますので あしたうちあわせをする予定です 。タレントの世界などは正月がないほど 不規則な世界ではありますが、今日は夜はひとりでボケーっとしていました。唯、ただひさしぶりに連絡があった俳優さんがお元気だったので すでに正月あけから撮影。昨日あったかたがたもロケ。なかなか大変な世界です。体力と寝不足の戦い。今日はわたしは最近メイキング絵馬にはまっています。絵馬は日本でいう願い事を絵馬にかいて神社にぶらさげて その願い事を願掛けするわけですが、よく絵馬は大学受験合格!とか、願掛けを日本はします。絵馬って素敵よね??最近はギャル用絵馬とかむかしの典型的な絵馬ではなく ユニークな絵馬があります。スワロフスキータイプ絵馬とか、それを画像でデザインしてそのなかに自分の願い事をかくわけです。さて わたしの願い事はなんだろう?? また今日は近所のお店で夕食ですーたまにいいですね。またこのブログは虎のテンプレートで干支をかいてます。でわでわ

Because the Susan voile won the championship comes to Japan by the talent program of Britain maybe from today evening, it schedules it ..meeting it... Today was assumed to be alone at night though talent's world etc. were the worlds irregular for the New Year not to exist. However, it has taken a picture from opening at the New Year because the actor who has the report after a long time was energetic nothing but. It was yesterday and is location. It is the quite serious world. Fight of physical strength and lack of sleep. I am waiting for today in the making votive picture recently. It is in ..wish of Japan.. votive picture and often university examination passing of votive picture though it hangs on Shinto shrine and the wish is multiplied in prayer votive pictureJapan does the prayer multiplication. Is the votive picture wonderful? There is not a typical votive picture that is votive picture for the gal or old recently but a unique votive picture. ..my wish.. thus the average design it by Swarovski type votive picture in imageMy wish well is good not sometimes like this that ..supper.. has it in the shop in the vicinity It be what? today. Moreover, this blog lacks the exagenary cycle in tiger's template. [Dewadewa]

AD

二週間まえから昨日までハードな日々を送っていた私。その割りにはあまり儲けはないが人間のあたたかさややさしさがよく分かる日々でした 何事も自分の意志を貫きながら生きるのは容易ではないけれどね??
そんな私もさすがに気を使う会も多く 今日こそ一人になりじ~っとぼーっとしてたいよー炫というのが本音です..ジョニーディップにはじまりセレブ関係、うちあわせ、人生相談、私ではなく修羅場ばかりの用事、バイト、原稿書きなど... しかし今日は夕方いつも私は有り難き幸せ お世話になったかたとロイヤルホストで美容ビビンバとコラーゲンボールをいれたスープを飲んだ後、Though it is indeed painful alone today
I who was spending hard every day from can dance to yesterday by 2 weeks. It is not easy also for what that every day when man's warmth and easiness are understood well to live while carrying out my will though there is so no profit in the dividing.
Are a lot of meetings in which such I also take care with indeed in one person only today?Is it of making alone no thinking?Real intention.Duling 2weeks startd to meeting Johnny dip movie visiting to here-and i had to meet celebrity at american rich persons especailly entertainments persons-life relatin -business. working.manuscript and so on..
Today evening was happy went to royalhost restaurant. I eate beauty Korean Bibimba. With collagen ballsoup.And speciall English tea drink.

自然体ブログ発信Selfish free mutter border= 自然体ブログ発信Selfish free mutter border=
毎年恒例な東京のある場所にいき、俳優の原田芳雄さんちの恒例もちつきにいきました.昨年は行かなかったけれどこれで何回目かしら?しかし綺麗な売れている美人さんやモデルさんやキラキラした今が旬なまたは、人気を継続しているタレントたち、とくに女性たち.仕事職種関係なく内面が充実した美人はほんとうに綺麗だなo(^o^)oと感じます..私の場合欲や内面から汚いものを出している雰囲気のあるキラキラ感がない女性や人間たちをみると途端に吐き気がしてくるくらい気持ち悪くなりますね..なぜかわからないけど..いつも美術やイキイキした綺麗なかたやすてきな人間的魅力がある人間といたり見たりしないと、疲れます.原田さんちでは劇団での鳥羽山さんにはご挨拶できませんでしたが、妻夫木くん、ベッキーちゃんや故松田優作ファミリー、原田さんちの家族や劇団なかま、プロダクション関係者など いつも通り 縁起を担ぐためにここで餅をつきます。よく考えたら、餅つきって杵と臼でつきますが、小さいころ静岡で親戚集めて餅つきをしました.日本ではよくあったむかしの光景でも餅つきはあります.だから餅つきって楽しいですよ.さて原田さんちの外の庭のつくられた囲炉裏で俳優やタレントたちやご近所さんたちを交えて焼きものをつくったりもちや焚き火をしながら、まわりと会話をもち、さらにじっくり一年を自分たちでかみ締めるために一日を過ごす、そして淡々と人が入れ替わりながらも普通に終わる。ここでは酒は日本酒が振る舞われますが、庭では一度つかないと一年がおわらないんだとたくさん近所や知り合いが原田さんちの家にきて、餅をつき、日本流にいうと、一年の垢を落とすわけです。たくさんのもち米。そのもち米をいったん蒸らしながら、つぎつぎ作られて行くつきたての餅はほんとうにおいしいです。それをへやのなかへ板をひいてカタクリ粉をまぶしているところにたくさんの方々が、きな粉や大根やアベカワもちみたいに醤油をまぶして遊びにきた人間たちに配ってくれます.気さくに原田さんちにも入れますが夢を持つ俳優希望の方々に混り、相変わらずタレントや有名な俳優たちがたくさん来ていました.今日はむかしのロカビリーの俳優さんらのなかまで原田さんの音楽仲間のかたがたやシーナアンドロケッツや映画監督やプロダクション社長らがたくさんいましたよ。私たちはプロダクションともなるとライターという私の何個かある仕事の一部をここでは捨てなくてはいけません。なぜならタレントたちのプライベートがあるからです。世間話もタレントたちはなかなかライターという肩書きを使うと 話しません。ただわたしは辛うじて吉本にいたり、映画のキャスティングやプロダクション関係にもいろんな関連があるので、そーゆー切り口だけの自分で彼らと会話をもちます。もちろん プライベートな話題は外にはご本人たちのプライバシーがあるので出しません。自然体ブログ発信Selfish free mutter これは2006年のときの 様子はこんなですね 

俳優の卵がうろうろしています。

だからかな?私はいつもあたまのなかに情報があるがそれを流せるのは数パーセントにしかすぎないのかもしれません。また世界共通ではないかなあと思いますが、売れている俳優たちはほんとうに謙虚でしたよ。
日本流といえばそうだけれど?
またただミーハーな気持ちで私はここへ来ているわけじゃないのですが、彼らタレントたちといるのが一番和みやすいのは確かです。彼らも心をなかなかみせない種類の人間であるが私もちかい。ただしタレントたちとは気心がなんとなく理解し合えるみたいだから。それだけは確かみたいーいままで十三年以上タレントと接して来た感触です。かれらも人を見て接しますからそれは感覚のものでしかないのでたとえようがありません
ただしわたしのいきつく場所は むかしやった日本のタレントをつかうかはわかりませんしそれだけの才覚があるかも私にはわからない?ただいえるのはすでに歳なのではやく物事をきめつつ、ケンタッキーおじさんが事業をはじめたのが六十才をすぎてからであると人から聞き、ことを始めることは年齢をきにしない、いや気にさせない環境がこれからあればわたしは嬉しいです、できたら あくまで世界基準でみたい、その基準にあわせる自分の最低ラインはさげないでいたいものですがどーかなあ?。

世界共通 エンタメには休みがない場合が多いのはたしかだ 元旦以外すべて撮影がまっているかたが多いですからね、からだ壊さずにー

「ドーナッツプラント」とは?

テーマ:

「ドーナッツプラント」ってご存じですか?ドーナッツプラントは、NYの高級デリショップを中心に約50店舗で販売され、多くのハリウッドスターやセレブも虜になった、大人ドーナッツなのだそう。チョキそんなドーナッツプラントを、実は日本でも味わえちゃうのですクラッカー

オーナー 自然体ブログ発信Selfish free mutter border=

http://www.doughnutplant.jp/partnerblog/gotosvoice/


何故そんなに人気なの?ラブラブ
それはドーナッツへのこだわり方が半端ではありません!
ドーナッツプラントの商品は、卵を使用せず厳選された自然素材にこだわりなんと毎日丁寧にひとつひとつ、手作りされているのです。サイトで、商品ラインナップや店舗をチェック!?「ドーナッツプラント」についてはこちら

「ドーナッツプラントケータイサイト」についてはこちら

http://www.doughnutplant.jp/mobile.html 自然体ブログ発信Selfish free mutter border=
そんなドーナッツプラントより、嬉しいお知らせ!!!

12月27日より、ドーナッツプラントのドーナッツに新商品が2つ登場。今まで、ドーナッツプラントにはなかった、フルーツトマトを使用したヘルシーなドーナッツです。

ぜひこの機会にドーナッツプラントの新商品をお試し下さい!!
★新商品情報★ 
1:豆乳ドーナッツ 高知フルーツトマト  

 結構おもったよりうまかったトマトの鍋ならわかるけれどドーナツとはーーー

2:高知フルーツトマトケーキドーナッツ

★特徴★
高知県産フルーツトマトジュースを使用したトマトグレーズに、奥深い味のドライトマトをちりばめ、フルーツトマトの自然な甘みとドライトマトの程よい酸味をお楽しみ頂けます。
同じく高知県産生姜を使用したメープルジンジャーラテもあわせてお楽しみ下さい。
「豆乳ドーナッツ 高知フルーツトマト」・「高知フルーツトマトケーキドーナッツ」

詳細はこちらからhttp://www.doughnutplant.jp/topics/2009/12/post_71.html 広告主(提供企業) 株式会社ビッグイーツ
商品名       「豆乳ドーナッツ 高知フルーツトマト」
           「高知フルーツトマトケーキドーナッツ」

音譜お得な情報がたくさんつまったドーナッツプラントケータイサイト会員募集中です!

Do , saying that "Doughnut plant"?
Do you know "Doughnut plant"?The doughnut plant seems to be an adult doughnut by which it is sold in about 50 stores around high-level Delishop of NY, and a lot of Hollywood stars and celebrity become prisoners, too.
Such a doughnut plant can be actually tasted even in Japan.

Owner
http://www.doughnutplant.jp/partnerblog/gotosvoice/

It is popular so much why.
The way of it to the doughnut to stick to is not odd.
As for the commodity of the doughnut plant, the egg is not used, it is particular about the nature material selected carefully, and politely made the hand very much one by one every day.
The commodity lineup and the store are checked on the site.

As for "Doughnut plant", it is here.

As for "Doughnut plant cellular phone site", it is here.

Information that is gladder than such a doughnut plants of http://www.doughnutplant.jp/mobile.html .

Two new items appear in the doughnut of the doughnut plant on December 27. It is a healthy doughnut using the fruit tomato in the doughnut plant without up to now.

Please test the new item of the doughnut plant by all means at this chance.
- New merchandise information *
1:Bean juice doughnut Kochi fruit tomato

If it is a pan of a tomato that was good better than possession considerably, what is the doughnut though understood?

2:Kochi fruit tomato cake doughnut

- Feature *
A dry tomato of a deep taste can be sprinkled in tomatoguraiz using Kochi made Prefecture fruit tomato juice, and it enjoy degree good acid of natural sweetness and a dry tomato of the fruit tomato.

Please enjoy mapleginjer rate using Kochi Prefecture made ginger additionally similarly.
"Bean juice doughnut Kochi fruit tomato""Kochi fruit tomato cake doughnut"


Details are bigeats http://www.doughnutplant.jp/topics/2009/12/post_71.html advertiser (offer enterprise) Ltd. from here.
Brand name"Bean juice doughnut Kochi fruit tomato"
"Kochi fruit tomato cake doughnut"

The doughnut plant cellular phone site member with whom a lot of profitable information is packed is being recruited.
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

今日の夕食ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
Today's supper



自然体ブログ発信Selfish free mutter border=

タルタルソースつき牛肉たたき beef concrete floor callus with tartar sauce
自然体ブログ発信Selfish free mutter border= たこのカルパッチョoctpas Carpaccio
自然体ブログ発信Selfish free mutter border= トマトサラダtomato salad
自然体ブログ発信Selfish free mutter border= ホウレン草グラタンHourensow gratin

自然体ブログ発信Selfish free mutter border= 市販のジャムを寒天とまぜるだけのグミ

It is agar-agar and a silverberry only of the mix as for jam on the market.


たのしい 食事

テーマ:

ひさしぶりにあうかた料理がすきみたい、ただ最近風邪引いてさらにストレスだったのかな?一人ですんでいるとさみしいよね?.たくさん人が集まるとなんでもたべものは美味しいはず.それに風邪ひいたり本来食べるものをたくさんつくってあげるのがすきな彼女です.手伝いはテキパキだがなんでも自分でやるタイプ.料理も他人が手伝うより自分ですべてやるタイプなんです?このかたは男性に頼らず一人で生きて行くタイプなのでしょうねーきょうはこのかたの手料理つきの夕食でしたぁ淼あせる私は手伝いですが彼女なりの作り方に考えがあるので手伝いませんでした。風邪気味から脱出できて遅いクリスマスをすることができてよかったです

Happy meal
it was and cold day - stress further like becoming empty of a person dish after a long time each other recently?It is lonely when ending alone. .When a lot of people gather, any eating thing must be delicious. It catches a cold and the making doing like her a lot in it as for the one originally eats. Type to help anything for myself though it is prompt. Is the dish a type for others to help everything by themselves?This person doesn't rely on the man, and it is supper with this person's homemade dish today. might the type to live alone..how to make ..her it.... thinking though I was help did not help because it was. It was possible to escape from having a slight cold, slow Christmas was able to be done, and it was good.

It is such a whole roasting juicy chicken first that doesn't come when patting and grilling

最初はこんなでー自然体ブログ発信Selfish free mutter border= 焼くとこんな自然体ブログ発信Selfish free mutter border=

.
丸焼きジューシーチキン
自然体ブログ発信Selfish free mutter border= それからドイツのクリスマス用のパン
自然体ブログ発信Selfish free mutter border= ラレッツアチーズ自然体ブログ発信Selfish free mutter border=
トマト キュウリなど -アボカドのディップ
自然体ブログ発信Selfish free mutter border= イチゴショートケーキ

お菓子 自然体ブログ発信Selfish free mutter border=
チキン丸焼きの段階でつけあわせのジャガイモとたまねぎはオープンでコンガリでした

食べてからとりました 肉汁がおいしそう
ほんとうに塩とハーブだけの味付けだけなのにチキンおいしかったな 淼ありがたいことにほんとうに誰かに誘われすてきな会話と食事ができる幸せは幸せ冥利につきますね.ありがたい!


After that, chese for Christmas and bread of Germany. The tomato cucumber etc.

Dip of avocado

Strawberry shortcake
Cake
The potato and the onion of the garnish were the openings and deep grilled at the stage of the whole roasting of the chicken.

The gravy taken after it eats is savory.
Was the chicken does really grow old and scolded though was able to be holding of the seasoning only of the salt and the herb?It is really thankfully invited by someone and a wonderful conversation and happiness to be able to eat attach to a happy favor. It is welcome.

また恵比寿にてすてきな奥様がたとのひさしぶりに会話をもちましたが、いつになっても女性は綺麗でいたいですね イキイキした彼女たちをみてほんとうにたのしかったです 恵比寿はヘナを使用した髪を染めるサロンがあり知り合いが行っていました.とにかく初めてみる場所!年齢を重ねた方々がほんとうにイキイキしていらっしゃいまして内面から綺麗になって顔にその綺麗さがプラスになり雰囲気がかわいくなり、本来もっている女性の綺麗な部分がよく表情となって雰囲気にでてくるという幸せをあじわえるヘナサロンでしたよ.ヘナもわたしはドラッグストアで買って自分で染めた記憶はあるけれど、なかなかうまく自然には染まらないものですね.

There was a salon that dyed the hair using hena and the acquaintance had gone really happily seeing women who had done bliliant beautifully though it had the conversation after a long time with wonderful madams in Ebisu moreover even though it came when. the womanAnyway, place seen for the first time. The people who piled up the age were really healthy and bririanting, it became beautiful from the inside, the beauty ..face.. was added, it became lovely atmosphere, a beautiful part of the woman who originally had it became an expression well, and happiness named in atmosphere was henasalon that was able to be tasted. It is the one not dyed quite well and naturally though Hena also has the memory of purchase in the drugstore and dyeing it for myself by me.

そのた先日ジョニーデップ関係者映画のキャスティングについては、人脈は宝なり!?世界一流のセレブが人を介していろんなかたちで紹介があるようだ!今回は全部アメリカンハリウッドにある一流セレブらのある趣味からたくさんのかたをご紹介していただいています!

あとは日本のとくにアメリカでの映画進出はほんとうに大変なことですが あえて彼をいつも応援しています。北村昭博君ですが彼は日本へ、東京には1月7日から12日まで滞在する予定で、もうすでに、2件ほどインタビュー取材いれているようだが、せっかく日本に帰ってくるので興味があるメディアの方は、
contactakihiro@gmail.com に連絡して下さい。
時間が許す限り、出来るだけ協力したいとっているようだから。よろしくお願いします。

As for the casting of the others day movie of the person related to Depp Johnny, networks are the treasures. ?The celebrity of the subculture seem to be and there be an introduction in the most in the world in various shape by the person. Please introduce a lot of people from the hobby with all the first class celebrities in American Hollywood this time.

It always assists in him though the movie advancement in the United States is really serious of Japan especially. It comes back to Japan with great pains and contact interesting media contactakihiro@gmail.com , please though it is [akirahiroshi] Kitamura though he already seems to schedule to stay from January 7 to the 12th in Tokyo, and is already interview coverage and to have put about two in Japan.
Because there seems to be wanting to cooperate as much as possible as long as time permits. My best regards.

. Alice


Here is a shop of the meeting year end party Spanish food related to the trading company.
.自然体ブログ発信Selfish free mutter border= アリス


自然体ブログ発信Selfish free mutter border= こちらは商社関連の打ち合わせ忘年会 スペイン料理の店


Here is a shop of the meeting year end party Spanish food related to the trading company.

---------------------------------------------------------------------------------------------
こちらはドイツ料理の先日のつばめグリル Here is the other day's Tsubame grill hamburger steak of German food.
A delicious oyster, and it is carpaccio and a Spanish sparking wine working of cow's carpaccio garlic.
自然体ブログ発信Selfish free mutter border= 自然体ブログ発信Selfish free mutter border=

ハンバーグHerrings dish of dear Germany

自然体ブログ発信Selfish free mutter border= なつかしいドイツのニシン料理ー
自然体ブログ発信Selfish free mutter border= 牛のカルパッチョ にんにくが利いておいしい
自然体ブログ発信Selfish free mutter border= カキとカルパッチョとスペインスパークリングワイン 








語る会

テーマ:

クリスマス きょうは先週来日したジョニーデップのともだちと飲み会がありました、日本ではかれとティム・バートンが監督しているアリスインワンダーランドが展示会を日本テレビでしているそうです。これに関しては二階で入場無料だそうです.来年四月に公開するジョニーさんとティム・バートンの映画ですがこの展示会は日本やサンディエゴなど展示がまだ限られています.また配給もとがディズニーになっていますが昨日の段階でまたジョニーディップとティム・バートンを来日するよう現段階で調整待ちとなっています。また、わたしが でかけるとちゅうにインドレストランのキッチンのこたちがちょうど休憩をとっていたとき外に店からでるときに偶然あいました.(はーいママ)とわたしはいつもそういわれています.こないだはレストランスタッフの一人が、キッチンの格好をしていなくて私服であったので、別人かと思うくらい雰囲気が違っていました.夜かえりにHELLOと声を掛けられたがやはり年齢はわたしはいっても怖いですよ.誰がこえかけるかわからないし...そんなときHELLOとキッチンのこが私に声を掛けたのだがわたしは無視してしまいました.ほんとうに別人だとおもったから.そしたら、なんで無視する?といわれ、それでも私は彼がレストランのキッチンのこだとわかるまで時間がかかりました、それから数日後(あのときごめんねー)とそのキッチンのこがいるレストランにケーキをたべにいったのだが、とにかく彼らとときどき話さないと私はストレスになるくらい彼等が大好きなんです。またはなしは戻りますが、セレブであるかれらにつきあうのはひさしぶりのことです。日本や外国にいるときが多く、あえるタイミングをのがすと数か月はあえないときもある、まあメールすればよいんだが、キャスティングについてコンタクトをとりつついます。彼らはハリウッドのとなりの街に住んでいてCNN関係者らとよく会話しています。しかしいろんな人生がありますね。はなしをきくと鈺きょうは不思議な人間を凝縮したかたちでみることができたクリスマスとなりましたが、きょうはいわゆる世界中女性たちがこんにちはと挨拶するとたぶんみながかっこいい!となるような男性たちが会話の主役です、実際わたしは中味重視だが、もてる彼ら、彼らなりに悩みがたくさんあるようですね!モテない人間からするとそれだけでも男性たちが羨ましいと言われそう。彼らはとにかくモテまくります。こないだも目が合っただけで日本人女性がほれてしまい、内心困ったそう。しかしいえないわなあーと..なにせ客商売や自分の顔でビジネスをするかたがただから.むかし思い出します.いわゆるフランス人たちエールフランスのイケメンたちのはなしを。。(^-^)むかし飛行機にのるときのスチュワードたちやパーサーたちの日本やアジアでのフライトをするとき。一番注意しなくてはいけないのが日本人の女性たちとサービスをするとき目を合わせないこと。なぜならモテない男性からするとむかつかれますよね?目が、とくに日本人女性とあっただけでほれられてしまう辛さ。すきになったと女性が勘違いしてしまうということなんだが、有り得ますなーしかしイケメンたちは実はそれが理解できない。また自分と目が合いさらにビジネスをする俳優たちやイケメンにいさんたちにとれば、ニコニコしたあと惚れたと勘違いした女性やデートした女性らが、違う日にビジネスでたくさんの彼らのファンである女性にニコニコすると、勘違いした女性たちが彼ら男性にヤキモチをやくこと。女性ならすきなら当然な話だが、仕事として女性に笑顔でいるのは人脈やファンであれば当然まなんだが....たくさんのジェラシーにつかれがきて、仕事にストレスをかかえ、人や女性をあまり信じなくなる。これは日本人のタレントや芸人にも通じることだ。彼らはなかなか人を信じないです。まあ人気商売は大変だという話でしかありません。さてそういえばすてきなクリスマスでしたか?私は昨日つばめグリルですてきな食事をしたりいろんな意味でおもしろいクリスマスを迎えました.それも偶然や波長があう人間たちと偶然あうことが多いためです。またグリルの写真は後ほどアップしますね。いつもひとのつながりでよい気持ちにさせていただき.感謝につきます
ありがとうございます


自然体ブログ発信Selfish free mutter border=

Talked meeting
For the Christmas lord, in Japan, Alice in wandarlanl that he and Tim Burton are supervising seems to be Nippon Television Network Corporation where the party exists with the friend of Depp Johnny who came to Japan last week as for the exhibition. Entrance seems to be free by the second floor for this. As for this exhibition, the exhibition such as Japan and San Diego is still limited though it is a movie of Johnny and Tim Burton who opens it to the public next April. It to be a present stage and waiting for the adjustment at yesterday's stage though the distribution is fault Disney moreover. come to Japan the Johnny dip and Tim Burton again It encountered in note when I went out moreover and when the at the time then rest was taken, it encountered the outside from the shop to when i go out by chance cooking men of kitchen in an Indian restaurant. (they saying to me like a mama)It is said always so by me. As for Lastday we met , one of the restaurant staff did not have the shape of kitchen and because it was plain clothes, atmosphere was thinking the another person different. Even if I say, the age is still scared though was multiplied HELLO and the voice by the night or the collar. Do not understand who starts exceeding it and . . . I have disregarded it though the voice was multiplied by HELLO at such time and kitchen men said to me . Because it really had it when it is an another person. Then, why do you disregard it?It is said if he doesn't speak they and anyway sometimes, they love him by becoming the stress by me still me though time said even i took a long time the man recognized the calling man and indian man was same man of kitchen in the restaurant in taking and the at restaurant in after several days (I'm sorry for that time) and the kitchen to eating the cake. Or, it is after a long time to encounter about them who are the celebrities though none returns. Oh dear, and several months are not occasionally dressed, and exist contacting it about the casting when it is in Japan and the foreign country, and misses the dressed timing though only have to do mail. They live in a town near in Hollywood and are talking well with the people related to CNN. However, various lives exist. Is release when effective?Maybe, all are good-looking though it became Christmas that was able to be seen in shape to condense mysterious man today Hello when ..so-called.. ..woman.. greeting it all over the world today. Men who become it are leading part of the conversation, and they seem to exist in their own way popular men it is not easy to worry I am valuing an inside taste actually. Judging from man who is not popular, it seems to be said however that men are envied that much. They are anyway popular and roll it up. A Japanese woman seemed to fall in love only because last time eyes were suitable, and to have embarrassed it secretly. However, with i think he cant say to meet that lady because he do -and i heve to business or sell ing or somthing meeting or business-
. . Because of the people who do the business by service trade and his face. It recalls it in old times. Its meaning -goodlooking man -Ikemen's of so-called French Air France : none. 。(^-^)When you fly to the airplane in stewards on a roll and pursers' Japan and Asia in old times. Extremely note Japanese woman serve match.Because judging from the man who is not popular, it feels sick. Painful to fall in love in the place where there are especially only eyes with Japanese woman. becoming it.begun to Ikemen] who can be cannot actually understand it when having become becoming empty though the woman misunderstands. Moreover, women whom the woman who had misunderstood it and dated women misunderstood to the woman who it is a business and is a lot of fans of them when smiling on a different day are anthers they, in men, when falling in love after with a smile if I am appropriate for eyes and it takes it in actors who do the business in addition and Ikemen elder brothers as for Jealously. Woman become empty natural story work woman smile provide networks fan naturally learn a lot jealous become tired come work stress hold person woman too much believe.This is to run to a Japanese talent and the artist. They do not believe the person easily. Only the story with a serious popular business probably and it exists. Well, was it wonderful Christmas if it said so?I received Christmas that did a wonderful meal in the swallow grill yesterday and was interesting in various meanings. The purpose of it is to often meet men whom a coincidence and wavelength meet by chance. Moreover, the photograph in the grill will improve later. I will always make it to good feelings in person's connection. Thank you thanks ..attaching...

スーザンボイル

テーマ:
今年世界中でこの歌声に魅了されたかたも たくさんいるかもしれません!このブログにもご紹介している イギリスのbritain gots talentというオーディション番組からでたスーザンボイルさん.
彼女が日本に年末くることになったそうです.というのは日本の年末毎年恒例であるNHK紅白歌合戦に彼女をだすということになったんだそうだスーザンさんのアルバムがヒットチャートをにぎわせていますが ライブで生出演というのはあまりないんです.
とりあえず紅白歌合戦はあまり日本のかたでもみなくなりましたが、スーザンさんの歌声だけは聞きたいなと感じるかたも多いかもと思います.
なお中継は日本やブラジルやハワイなどでも彼女の歌声が年末きけます.
近年、イギリスのオーディション番組から大スターがうまれますが、いつ、どこで すてきな輝く原石が世界中でみつかるかわかりませんね.
また昨日 内幸町ホールで外国人漫才を披露したインゴとロバート.なかなかすてきな漫才でしたよ.ロバートはテレビで日本人よりも日本のことがわかっているんじゃないかといわれるほど日本通、反対にインゴはどちらかといえば感性だけで生きている まるで正反対なコンビだなと感じました.というのもロバートは台本ねたをきちんと感じやひらがななど理解してねたを学びますが、インゴは実は漢字が理解できないので台本やねたを文字に直すのは当然ひらがなだけになる.あれだけドラマや撮影で台詞があるのに ひらがなを頭の中で話言葉になおして理解してから台詞を覚えるという具合。こないだ漫才がおわり、おつかれさんと連絡をしたとき、ある知り合いの彼がきょうはこられない、というようなメールを私がうちますと、この文だけでも理解できないくらいインゴは文字が読めない、というか長いセンテンスなど文字にいれるとあたまがパニクった状態になり理解できなくなります、かれが...と私がひらがなで書いて長いメールをうつと、かれをカレーライスのカレーとイメージするくらい.....
そんなインゴがきちんと演技をし 長い台詞を覚えるのに感覚と感性だけで話し言葉にしながら 自分の台詞にして感情をいれて役を演じるのだから大変だと思った、しかしなぜかいつのまにか、あっさりと長い台詞をマスターしてしまう。案外漫才のような短いものをすることが、客の間や空気を読みながら 感覚だけで行う芸のほうがインゴは適してる感じがしたけれど...ロバートはそれより理論派で、インゴのちから強いアドバイザーでもある.だからなんでもネタはロバートにきき、わからないこともドンドンきいて 頭にいろんなことを入れていくみたいです。とりあえず漫才は デビューから会館での出番は二回目、あとは こないだのデヴィ夫人のディナーショーと あとはデヴィ夫人が主宰する彼女なのか知り合いのかたのバースデーパーティがあり四回漫才はおこなわれた。 漫才がおわっても彼らふたりはほんとうに ムードメーカーで 世界の北野たけしがとにかく二人 或いはインゴを気に入っているらしく 感性に非常に興味があるみたいですね。タレントの芸枠はコマーシャルか短いものがたしかに多いけれど、漫才を成功させることで芸枠が広がる可能性があるんじゃないかなあと私個人的には感じました。

There might be a lot of people enchanted to this singing voice all over the world this year, too. This blog is from an audition program and Mr. ..departure.Susanboil named britain gots talent of Britain that introduces it.
She seems will come to Japan at the end of the year. Because Japan end of the year every year it established custom NHK.red and White New Year's Music Special put out..
Susans album is the getting good appearance too much charts.
Only as for Susan's singing voice, the person who feels that do not want to hear it is a lot or trows be original though did not see Red and White New Year's Music Special for the time being even by the person in Japan too much, too. Her singing voice can be effective in the relay at the end of the year even in Japan, Brazil, and Hawaii, etc.
Recently, whether when and where a shining wonderful raw ore is found all over the world is not understood though the big star appears from the audition program of Britain.
Moreover, Ingo and Robert who announced the foreigner comic dialogue in the Uchisaiwaicho hall yesterday. It was a quite wonderful comic dialogue. Robert asked from the Japanese on the television by Japan ..might understanding.. and felt Ingo cracking Japanese expert opposite. no sensibility alone if anything and no positive, opposite alive. combinationThe scenario and the material become in the character and, naturally, mending becomes only a hiragana because it cannot actually understand the Chinese character to Ingo though Robert learns the scenario material and feeling and the hiragana, etc. are neatly understood and the material is learnt. Condition of remembering dialog after hiragana is still done to colloquial expression in head though it is drama, taking a picture, and there is dialog only in that and it understands. Comic dialogue end become tired report acquainted today come mail strike this sentence understanding character read long sentence character state become understanding become hiragana write long mail strike curry image.
It was thought it is serious because it makes to my dialog while making it to the spoken language only by the sense and the sensibility for such Ingo to act neatly and to remember a long dialog, feelings are put, and it plays the character and masters a long dialog easily before one is aware why. Ingo : the art done only by the sense while unexpectedly reading between guests and the air by doing the short one like the comic dialogue though thought it is suitable . . . Robert is from it also to a strong adviser in the theory sect after Ingo. It seems to be rat-tat.. effective to be effective in Robert, and not to understand the material therefore anything either and to put in the head. Devi's dinner show as it did not come and after, was devi a woman who presided or there was a party of acquaintance's person's birthday and the comic dialogue was done four times in the second times a comic dialogue.. turn in the hall from the debut for the time being. Even if the comic dialogue ends, they, two, seem to like Kitano Takeshi, anyway he like Ingo people or Ingo in the world really in the mood manufacturer and seem to be very interested in the sensibility. As a comedian ability of Ingo felt the comic dialogue in talent's abilty by success in piece humanity of me if there was no chance of spread though there were a commercial or certainly a lot of short one.




自然体ブログ発信Selfish free mutter border=
これは東京タワーからの素敵な写真です。東京タワークリスマスツリーIt is Isamu Noguchi though only the movie of avatar is written for a long time lately here.
This is a wonderful photograph from Tokyo Tower.
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
演劇このところずっとアバターという映画ばかりここで書いていますが、今日から日本のほうでは上映初日である。もう少しだけ飽きているかもしれないが、書いています。

自然体ブログ発信Selfish free mutter border= 自然体ブログ発信Selfish free mutter border=
今日の初日で全国での売り上げが約4億円。

そうすると、興業的にPRや宣伝の費用をとっても売り上げのほうは日本では冬季休みにはいることもあるので興業収入はざっと計算しても100億円をこのまま行けば超える可能性があるかもしれません。また世界的ヒットを飛ばしているこのアバターの監督のヒット映画タイタニックの興業から収入をすると、タイタニックの興業収入を上回る可能性があります。ひっと映画では80億円というのがヒットの射程圏内である売る上げの数字であるので、よい結果がでるようであれば本当にプロモーションされてこられてよかったですね。売り上げ結果が待ち遠しいです。

昨日はバイト先で軽い忘年会のおつかれさま会があり感謝しています。写メールするの忘れましたが すぐにそのあと私がこれも応援してるインゴとアルバートの外国人漫才の興業が以前最初の彼らのデビューとなった新橋内幸町での会館で出番があったのでみることにした。彼らもクリスマスはあまり関係無くすでにドラマ撮影を今日しています。本当はその他お世話になっている来年からのある販売をすることで知っているかたの参加する、武勇伝を語るような勉強会とその勉強会後に宴会があったのですが私は疲れたで欠席しました。すみません。そこには豆しばの占い本があったそうでわたしは豆しば占いをしてみました


またキャストの募集 打ち合わせのお知らせを後ほど!!?

自然体ブログ発信Selfish free mutter border= 自然体ブログ発信Selfish free mutter border=

それから世界的な建築家で芸術家であるイサムノグチ。昨年からキャスティングのはなしをしていますが先日アメリカ大使館の公使であるズムワルトさんがイサムノグチに関してのイベントにでていますのでアップいたします。アメリカのニューヨークのロケなど実はカードな許可が必要であったのは聞いていますが、今回ながいあいだ製作していた映画イサムノグチの母を主人公にしたレオニーですが、アメリカの配給会社ハイドパーク社がそのイサムノグチの母の映画、レオニーが来年公開される予定をしています。この映画はアメリカでバイヤーたちが先月配給権利をかったのでアメリカ公開のほうがはやいかもしれませんね。またこの配給会社にはカプコンというデジタルエンターテイメントのゲーム会社と20世紀フォックスがかかわっているのでよい会社だとおもいます。

最近ずっと映画のタイトルがアバターでそればかり書いていますが、映画の名前もアバターイサムノグチの銅像もアバターというものがでているのですね。偶然ですが時代的にたぶんタイミングがよい感じがしますーー

It is a screening first day in Japan from today though only the movie of avatar is written for a long time lately here. It writes though it is likely to get tired only a little more.

Sales in the whole country are about 400 million yen at the first day today.
Then, there might be a possibility to exceed establishing a business if going straight for 10 billion yen even if the income of establishing a business is roughly calculated the cost of PR and the advertisement because there might very be sales in the rest in winter in Japan. Moreover, there is a possibility more than the income of establishing a business of Titanic when the income is done from establishing the hit movie Titanic of the supervisor of this avatar to which a worldwide hit flies. Because eight billion yen in the hit movie was a figure of raising sold ..the range range of the hit it.., promotion may be done then it will really with be good result. The sales result is impatient.
We wish to have expressed our gratitude for the tiredness association's in a light year end party there the byte ahead yesterday. Copy..mail..forget..at once..the..assist..Albert..foreigner..comic dialogue..establish a business..first..debut..become..Shinbashi..Uchisaiwaicho..hall..turn..provide..see.They also are not the so much relation and have already done the drama taking a picture today at Christmas. I became tired and was absent though was after the study meeting that talked about the heroic episode in which the person who knew because it did sales that were from next year had additionally indebted participated and the study meeting the feast in reality. I'm sorry. There seemed to have been a fortune-telling book on the bean brushwood there and I foretold the bean brushwood.
Moreover, information of the recruitment meeting of Cast later.
After that, Isamu Noguchi who it is a worldwide architect and is the artist. Because zumuwaruto who is the minister in American Embassy the other day has gone out to the event for Isamu Noguchi, I will improve though the casting has done none since last year. The distribution company Hyde Park Co. in the United States is scheduling the Isamu Noguchi's mother's movie and Leoni to be open to the public next year though it is heard that permission was the card actually necessary like the location etc. of New York in the United States though it is Leoni that made mother of movie Isamu Noguchi who was doing by longtarm a hero this time. Because buyers drove the distribution right in the United States last month, the United States opening of this movie to the public might be earlier. Moreover, because the game company and the 20th Century Fox of a digital entertainment of Capcom are related to this distributing agency, I think that it is a good company.
The title of the movie always writes it by avatar for a long time in recent, and avatar has gone out of the name of the movie and avatar Isamu Noguchi's bronze statue. Timing does maybe in the age though a coincidence and pleasant does.
イサム・ノグチ  ズムワルトさん@大使館自然体ブログ発信Selfish free mutter border=
 先日、著名な日系アメリカ人の芸術家、故イサム・ノグチ氏の彫刻「Avatar (アバター)」の除幕式が在日米国大使館で行われ、私も出席しました。ノグチ氏は、大きな影響力を持つ、多才な芸術家でした。日本人の父とアメリカ人の母との間に生まれ、それぞれの両親から受け継いだ文化的遺産をその作品の中に融合させています。大規模な造園プロジェクトから細密画まで、幅広い分野で創作活動に打ち込み、家具、庭園、公園、劇場、記念碑などもデザインしています。自然体ブログ発信Selfish free mutter border=
 先日、アンと私はサントリー美術館で行われた和紙の美術展「美(うるわ)しの和紙~天平の昔から未来へ」に行ってきましたが、そこでノグチ氏の「Akari(あかり)」シリーズの中でも最も有名な作品のひとつを鑑賞することができ、感激しました。ノグチ氏は、岐阜の伝統工芸品「岐阜提灯を再解釈して新しい彫刻のデザインをつくり上げ、20 世紀の新しい世代にとっての光を表す魅力的な象徴に仕立てました。

 ノグチ氏が最も活躍していた時期の数年間は、日米関係が困難に直面していた時期と重なります。そんな時代を生き抜いた彼は、当時の日米関係が緊張状態にあったにもかかわらず、日米両国を結び付ける芸術的価値観を普及させた先見性のある芸術家として、日米双方で名声を得ています。ノグチ氏は米国と日本の両方に住み、日米それぞれの国で素晴らしい作品を創作しています。そのため、多くの大使館職員が日米関係の強化のために働く米国大使館内でも、とりわけ人目を引く場所にこそ、彼の作品を飾るべきだと私は考えました。

 除幕式では、ニューヨークと高松の両市にある2つのイサム・ノグチ庭園美術館
からお越しいただいた日米両国の理事の方々にお会いできたことを、アンも私もうれしく思っています。このような素晴らしい彫刻作品を米国大使館にお貸しいただけて、大使館職員共々、私たちもありがたいことだと思っています。

関連イサムノグチ キャストの件


アメリカ関係 http://ameblo.jp/zatoichi1/entry-10250034394.html
         http://ameblo.jp/zatoichi1/entry-10353982981.html

Isamu Noguchi zumuwaruto @ American embassy
The unveiling ceremony of sculpture "Avatar (avatar)" of an artist and the late Isamu Noguchi of famous Japanese-American was held in the lived Japan-U.S. country embassy, and I also attended the other day. Noguchi was an artist of many talents who had enormous influence. It is the born between mothers of Japanese father and the American, and unites the cultural heritage succeeded from each parents in the work. It drives from a large-scale landscape gardening project to the miniature to the creation activity in a wide range of fields, and furniture, the garden, the park, the theater, and the monument, etc. are designed.
Ann and I were the art exhibitions of the Japanese paper done in SUNTORY Museum of Art the other day. 「Japanese paper ..beauty (uruwa)..endurance Tenpyou to the future for a long time
I was deeply moved to appreciate in Noguchi's "Akari (akari)" then series one of the most famous works though it. had gone. Noguchi made the design of a new sculpture interpreting the Gifu lantern again, raised, and ..traditional craft goods ".. ..attractive symbol that showed light for a new generation of the 20th century.. tailored Gifu.
Several years of the most active by Noguchi time come in succession at time when the Japan-U.S. relation had been faced difficultly. Then, man who lived through the counterplan is winning kudos by both Japan and United States as an artist who has the foresight that spreads artistic sense of values that ties the Japan-U.S. two countries though it related in the state of tension Japan-U.S. at that time. Noguchi lives in both the United States and Japan, and is creating the remarkable piece of work in a country each Japan-U.S.. Therefore, I thought that I had to decorate only the attractive spot with his work especially in the United States embassy where a lot of embassy officials worked for strengthening related to Japan-U.S..
Two Isamu Noguchi Garden Museum that exists in both cities in New York and Takamatsu in unveiling ceremony

Ann and I think meeting to directors of the Japan-U.S. two countries that get it to be glad. Because such a wonderful sculpture can be lent to the United States embassy, it is thought we are welcome with the embassy official.
Matter of related Isamu Noguchi Cast

AVATAR

テーマ:

自然体ブログ発信Selfish free mutter border=


某港区 ここは外国の俳優がくるときにこっそりくる店です。イチゴケーキこないだパブリックエナミーズで日本へきていたジョニーディップもここにきていましたしブラッドピッドもきています。


自然体ブログ発信Selfish free mutter border=


明日日本での公開予定のアバターという映画は日本では東京の十二年振りのジョンキャメロン監督の来日プロモーションとなったわけだが、今回は歴史を変えるであろうといわれている三D映画の最新作となっている.。

ジャパンプレミア、普段はレッドカーペットにするがアバターのイメージと宇宙というイメージのため、レッドカーペットはブルーカーペットとなった。ブルーって素敵な色ですよねはてなマーク

今回キャメロン監督は奥さんと来日していたがあたらしいカメラの技術をまち、三Dをつくる技術を徹底的に学んだわけだが、今年夏、プロモーションというか映画の機械からみてだが、東京幕張メッセで行われた最先端エレクトロニクスショージャパンに今回ジョンキャメロン監督が使った機種がパナソニックに展示されていた。その場所ではこの映画について最先端機械という意味でのプロモーション兼ねたものだっただけに映画ファンというより機械マニアと業界の人間がこぞって三Dカメラを見に来ていた。わたしもすでに時代についていってないから必死になるし時代がおくれたら致命的だから、穴埋めするだけでも時間が無いくらい。それだけエンタメでも一週間だって感覚なくしてしまえばすでに遅いから商売にはならなくなるくらいときの流れが早くて。

意識的に穴埋め作業をするだけで手一杯。わたしさらに機械音痴だから尚更です。

 少し話は脱線しました、ジョンキャメロン監督作品、映画アバター。最先端技術の展示ブースもジョンキャメロンが使用した三Dのカメラが展示してあったが、そのブースも大変な込みようだった。あれから映画として製作していた完成版はその展示から2か月後、パイロット版とプロモーション用、そして東京国際映画祭版となり現われる。それをみて、今回が正式な映像となりアメリカについで日本が明日公開になるわけである。映画画像は綺麗な画像である。がしかし、なぜか監督は三Dを撮影する喜びに邁進している様子。今回も監督の過去の世界的な記録的ヒットとなった映画ータイタニックラブラブ。あの映画に出ているディカプリオの映像を、きちんとまた三Dに作り変えたいと執着していた。製作するということが楽しいのだろう。ただ私の気持ちからすると、タイタニックはいまのままが素敵な気がする。立体映像という形からみると、タイタニックという海に浮かんだ大きな船が平面的で無くなる姿は、映画製作や話の内容やディカプリオをみたいというより、タイタニックだけ立体でみてみたいなという気持ちが私にはあるけれど...今回アバターの映画の日本の来日プロモーションは、東京と大阪が同時に、三Dという形で東京のジャパンプレミアを大阪からも同時中継をするという形で行われた。たくさんいる派手な日本人タレントたちに混る 相変わらず 力がつよいね 吉本興業の人々も大阪ぐみで三Dをみた感想を延べながら同時ジャパンプレミア中継となっていた。キャメロン監督は今回も日本滞在中は、先日ジョニーディップが滞在していたグランドハイアットホテルに滞在していますが、内輪の話では、なんでも吉本の関係者らが大阪の町並みやハリウッドの製作される映画のシーンに大阪をいれてほしいとか、力の限り吉本やたくさんのプロダクション関係者らがアメリカで製作される映画のキャストにタレントをいれてほしいとマネージャーを通して監督にいわれたそうだ。プロデュース側からいうと、むかし吉本のタレントをジョンキャメロン監督が撮影した映画のキャストにすこしだけ端役でいれたようなはなしを私は聞いたことがあるが、いまのところハリウッドのキャスティングはアジアンは前にも確かに規制はなくなってはいるものの 断然差別があるからなかなかその扉を開けるのは大変である。日本で売れていてもハリウッドにきたら、カンヌにいっても素人同様の扱いになる。日本では力がある吉本でも価値観や世界的な規模から配給や世界的なエージェントのキャスティングの契約はなかなか難しいと思われますよ。ただ最近映画製作に意欲をもやしている日本のタレントたちも製作をするという形でハリウッドや世界的なレベルで仕事をするのは非常にむずかしい。たしかに日本でのすばらしい功績をあげることも俳優たちは大変な激戦をしながらタレントになるので、それだけでも大変。さらに垣根は高すぎるくらい海外で役をとるのはエージェントが金を積むとかトップになるくらいの本物のタレント性が備わりみとめられないと大役は掴めない。感覚があまりにも違うからだ。ただ私も日本の若いタレントや海外の流行にはついてはいけてないけれどね。わたしのなかでおもしろい試みをしている。人間フィルターにかけてしまう。そんな感じでたくさんあたらしいものを吸収しながら、ドンドン自分の肥やしにしていきますが、女性にかんしては話をするのは流行とか主婦のはなしとか庶民的な一番現実的な話題や永遠の美にたいしての話もたのしいし。人との会話は楽しい。人間的な部分がやはり好きですね、そうすることでたくさん時代が読めるようになるかもしれないがいまはメールやパソコンやゲームだけの世界もあることは理解してるのでそちらはまた、ちがう形で話題をつくります。そのようななかで映画もそうですが、ハリウッドに関しては高い実力だけの厳しい世界の俳優さんたちのレベルじゃなくても、市民参加型ではないが気軽にエキストラや(興業面で、あとは怪我の補償などいろんな問題がありますが)少しだけモニターテストをして参加していただくとか、そういう形の俳優参加もありだなーと感じています。たしかに本格的に俳優になる人間たちからすると、楽しむなんてキャスティングをハリウッドでえるのがどんなに涙ぐましい努力なのかを理解しないといけないが、映画に参加するたのしみを理解してもらいたいな、そういうことがかかわりになれたらたのしいだろうな、それはエンタメといわれる食や娯楽、ひとが癒される時間をすごせるという意味で自分を発見できた仕事をみつけられたら、エンタメやキャスティングの世界はハリウッドの狭いアジアンの競争も開けてくる可能性はあるかもしれないなと感じました。
アバターは必見映画です。ご家族や一番好きな方とご一緒にごらんになってみてはどうですか


AVATAR

It is a shop that comes quietly the foreign countr actoers at Minatoarea Also when Johnny dip came to apan then he come here and Bradpod also like do it.


The movie of avatar of the schedule of opening to the public in Japan for tomorrow is the latest work of 3D movie said that the history will be changed because it became the visit to Japan promotion of supervisor Cameron John of the shake for 12 years of Tokyo in Japan this time. 。

Japan movies premiere then usually it helo on by red.carpet. But in this case Avoter didnt like that as usual Because Avotor movies promotuins color image is Blue especailly deep blue.Blue is a wonderful color.

It was possible to be filled from the machine of promotion or the movie in the summer of this year because the technology of a new camera was waited for, and the technology that made 3D was learnt thoroughly and, however, the model that supervisor Cameron John had used for state-of-the-art electronics show Japan that had been done in Tokyo Makuhari Messe this time had been exhibited to Panasonic though supervisor Cameron had come to Japan with the wife this time. The machine mania and man of the industry had been coming to see three in a bodyD camera about this movie in the place rather than the moviegoer because it was the one that promotion was held concurrently in the meaning of state-of-the-art machine. I also desperately already become and : by time not is only in making up because of fatal when the age falls behind because I do not say the age. If entaetainment and one even week are put away that much without the sense, Nipponia nippon's flow is not becoming business because slowness already early.

It is intentionally busy-the making up work... Because it is the machine tone-deaf in addition me, it is still natural.

The talk derailed is supervisor Cameron John work, and movie avatar a little. It boiled again including the booth serious though the exhibition booth of a state-of-the-art technology also had exhibited the camera of 3D that Cameron John used. The finished version produced with that as a movie becomes a Tokyo International Film Festival version for the pilot version and promotion two months after the exhibition and appears. This time becomes a formal image seeing it and opportunity Japan will be opened to the public in the United States tomorrow. The movie image is a beautiful image. It seems to go forward on however and pleasure to which the supervisor takes a picture of 3D why. It is movie Titanic that became a past, of supervisor worldwide, marvelous hit this time. I was attached to make the image of DiCaprio who had gone out to that movie in 3D again neatly and to change. Producing it might be happy. However, judging from my feelings, Titanic thinks it is wonderful as today. The appearance that a big boat that floats on the sea of Titanic is flat and disappears : when seeing from shape of stereoscopic vision though I have feelings that do not want to see Titanic alone in the solid rather than such as the content of the movie production and the talk and DiCaprio. .. The Japan premiere of Tokyo was held to Tokyo and Osaka at the same time in shape of 3D in shape of doing the simultaneous reporting from Osaka as for the visit to Japan promotion of Japan of the movie of avatar this time. It was a Japan premiere relay simultaneously as for the impression that people of sleep Yoshimoto Theatrical with strong power as usual that mixed with a lot of gay Japanese talents who were also had seen 3D with the Osaka silverberry though it was total. Though supervisor Cameron stays in Grand Hyatt Hotel where the Johnny dip had stayed the other day while Japan staying this time, I hear that anything was said by Yoshimoto's parties concerned that they will want Cast of the movie with which Yoshimoto and a lot of people related to production are produced in the United States as it wants you to put Osaka in the scene of the movie with which the town in Osaka and Hollywood are produced with might and main to put the talent from the supervisor in the story privately through the manager. At present, the casting of Hollywood is serious opening the door quite because of there is positively discrimination though is when Asian is certainly lost of the restriction ahead though has heard the release that the minor part puts in Cast of the movie to which supervisor Cameron John took a picture of Yoshimoto's talent in old times only a little in terms of the production side by me. It becomes similar amateur's treatment even if it says to Cannes when coming to Hollywood even if selling in Japan. Even powerful Yoshimoto seems to be quite difficult to contract of the casting of a distribution and a worldwide agent in Japan because of sense of values and a worldwide scale. However, it is very difficult in the movie production to work in shape that the talents in Japan that aggressively tries also produce it at Hollywood and a worldwide level recently. Because actors become the talents while doing a serious fierce battle, certainly giving wonderful distinguished services in Japan is however very that much. In addition, if a genuine talent of becoming the top as the agent piles up money is equipped and the fence is not admitted to take the post high in foreign countries, the important task cannot be gripped. It is because the sense is too different. However, it is not possible to go when I also take to a young talent in Japan and the fashion of foreign countries. An interesting attempt is done in me. It puts it on the man filter. As for the talk when it concerns the woman, fashion or housewife's is also happy in the story to a none or the most realistic popular topic and eternal beauty though it makes to my the rat-tat fertilizing while absorbing a lot of new things by such feeling. The conversation with the person is happy. Human..part..still..favorite .do .a lot ot read now.

.personal computer game world understand differ shape topic make Such inside movie so Hollywood for high ability severe world .actor level citizenry participation..type..light-hearted..extra..establish a business..side..injury..amends..various..problem provide a little monitor test participate such shape actor participation feel.If it is necessary to understand how it is tear-provoking efforts judging from men who tread the boards to real certainly, to enjoy and to get the casting in Hollywood, if work that I was able to be discovered in the meaning that food, the amusement called enterainment, and the person were able to spend the healed time was found to it happily if be able to become be related so might not no hope of you the understanding of happiness in which participated to the movie, I felt the possibility of opening it might not as for the competition of be narrow Asian in Hollywood the world of entertainment and the casting.
Avatar is a must see movie. Why don't you come thoroughly with the most favorite family to seeing it?