先日

先生と呼ばれる職業の方と

BBQをしました♪

i had a BBQ party with vrey professional people.

世間話ができない私ですが、

there are so many things i am not good at but its ok.

i cant be anyone more and less than me.

anyway it was cool and inspiring.

なんとかなりました…っほ。

実は初対面やたくさんの人・・・

ふぅ~。よい刺激になりました。




カマンベールチーズのチーズフォンデュすっごく美味です!

super yummy foods! love japanese BBQ



夜には花火もやりましたキラキラ fire works make us feel so beautiful like kids. fun!



夏はたくさん思い出ができます。

each seasons i love

もう昔の温度でアバンチュールに(笑)楽しむことはないですが、

summer is no longer  as 'HOT' as what it used be.

大人になっても、

i like clam and peaceful summer ages are not so bad.

ハートをオープンにして、

heart open ,stay fresh

小さなことに感動する、

みずみずしさを忘れずに、

feel alive and be present.

日々精進いたします。

みなさまも楽しい夏を!

hope you have a good summer.

成田ヨガでも夜の会ひらきたいとたくらんでおります。

i am thinking to have summer party with narita peaceful warriors!

その時はぜひご参加くださいね~。

whenever you have a chance join us. will put more  info sometime soon.

いつにしようかな…