まさかのサスペンド!?
 
アメリカアマゾンのコンサルタントのuinpok(ウンポコ)です。
本日も来ていただき、ありがとうございます。
 
 
今日朝一番にアマゾンからのメールが届いていました
 
タイトルは、

Important: Your Fulfillment by Amazon Inventory

 
気になる内容は、
Greetings from Fulfillment by Amazon,
 
We have received feedback that ASIN B00XXXXX has been inconsistent with the listing for the product. In order to provide the best buying experience to Amazon customers, we have temporarily suspended your listing and corresponding inventory for review while we determine the root cause of these issues.

At the completion of our internal review, we will determine whether your listing and inventory can be restored, or whether additional action is required. The review will consist of an inspection of your inventory and the ASIN catalog details.

If additional action is required for this inventory on your behalf, we will notify you again.

Thank you for selling with Amazon,

 
FBA Business Team
 
商品ASIN B00XXXXX(ASIN番号は適当)に対して、
顧客より、カタログと商品が違う、というような苦情があり、
それに対して、FBA内の商品を確認する、ために、
一時的に商品を売る事ができなくなる、というものです。
 
この商品は、
ブランドオーナーから直接仕入れているもので、
この会社とは仲が良いです。
取引している中で、一番仕入れているところであり、
値引きも特別にもらっていますし、
社長さんも知っています。
 
ですので、
全然問題がありません。
 
そこで、
同じようなメールがどのぐらいの頻度で来たのか
調べてみました。
 
今日以外では、
2016年12月20日
2016年11月20日
2016年11月15日
 
だけでした。
いずれの商品も、現在も続けて販売できています。
 
サスペンドという文字が書かれてあって、
ちょっとびっくりしましたが、
大丈夫です(*^^*)
 
 
 

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アメリカの生活のことなど、

何がご質問などがある方は、

お気軽にお問い合わせください。

 

お返事は、すぐにはできないと思いますが、

できる限りさせていただきます。

 

お役にたてれば嬉しいです。
どくしゃになってね!