3/11 Prayer

ハート pray for japan 祈り いのり 教会 ハート pray for japan 祈り いのり 教会 ハート pray for japan 祈り いのり 教会 ハート

3月11日。6年がたちました。

3/11 blog 2

この時期になると

4年前に被災地に引っ越して来た私は


少し複雑な気持ちを持っています。

まだ苦しんでいる人たち

日々、悩みを持っている人たちの上に

神様の慰めが豊かにありますように祈りましょう。


3/11 blog

March 11. Six years have passed.

And... it's been four years now since I moved to the disaster area. 

There are a lot of memories this time of year. 

It's a time of many mixed emotions.

Please join me in praying God's comfort for those still suffering today...and every day. 

This prayer is from the Old Testament Psalms....


ハート pray for japan 祈り いのり 教会 ハート pray for japan 祈り いのり 教会 ハート pray for japan 祈り いのり 教会 ハート

旧約聖書、詩編からの祈りですが、

『主よ。私の祈りを聞き、私の助けを求める祈りが御前に至りますように。

私が苦しんでいる時、それを無視しないでください。

どうぞ耳を傾け、私の求めに速やかに答えてください。。。

私は痛み、苦しんでいます。

person walking in darkness

神様。あなたの救いが私を守ってください。。。

私の魂は、苦しみの為に、気力がなくなりました。

御言葉通り、力づけてください。。。

主よ。私をあわれんでください。

PS 130 mug cup

私は一日中、あなたに祈り求めています。。。

私の魂は主をほめたたえよう。

心の底から、聖いお方をほめたたえよう。。。

主よ。あなたは私を助け、慰められたからです。。。』 詩編


russian orth church

"Hear my prayer, O Lord; let my cry for help come to you. 

Do not hide your face from me when I am in distress. 

Turn your ear to me; When I call, answer me quickly... 

I am in pain and distress; may your salvation, O God, protect me. 

3/11 blog 3

My soul is weary with sorrow, strengthen me according to your word. 

Have mercy on me, O Lord, for I call to you all day long. 

Praise the Lord, O my soul, all my inmost being praise his holy name.

You, O Lord, have helped me and comforted me..." 

ocean sunset

Psalm 102:1-2, 69:29, 119:28, 86:3, Psalm 103:1, 86:17


ハート pray for japan 祈り いのり 教会 ハート pray for japan 祈り いのり 教会 ハート pray for japan 祈り いのり 教会 ハート
 

Please help more people find and read the articles on my blog! Click either (or both!) banners below. THANKS!


ザットリンダのバイリンガルブログはたくさんの人に読んでほしいので、下のバナーをクリックしてください!ありがとう!!!Smile

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記(英語のみ)へにほんブログ村 哲学・思想ブログ キリスト教へ

 

にほんブログ村

 

AD