Soul Bird MUSIC SCHOOL 公式BLOG

ソウルバードミュージックスクール公式ブログ


テーマ:
9月29日billboard Live OsakaのMs.ローリン・ヒルの公演について
ヨランダ先生がレポートしてくれました

BBeing a music artist can be rough sometimes. You give out so of your gift, talent, time and life! So, it important to keep a balanced life, take care of your self, have supportive friends/family and attend the events that will keep you inspired to be better. This Tuesday night September 29th I had the opportunity to attend the Lauryn Hill concert in Osaka, Japan at Billboard Live!!! And YES, it was DOOOOOPE!! This girl KILLED the mic!!!! She was a bit under the weather but man did she push through it. She looked great as she played the guitar, danced, jumped and pulled from every part of herself to give her all. EVERYTHING about the night was dope!! The background vocalists (BGV), LOOKED AMAZING (killing shoes) and SOUNDED wonderful. The BAND was beyond AMAZING they KILLLLLLLLLED! I didn't know anyone in the set but I did recognize drummer George 'Spanky" McCurdy. 'Spanky" is known for playing with such artist as Lady Gaga, Diddy, and Tye Tribbett & G.A. It was SMASHING to NO END!!!! This was a SUPER GREAT NIGHT that I personally needed to get some of edge back! THANK YOU Soul Bird Music School, Billboard Live and The Hanshin Company for the great opportunity! 

ミュージシャンでいる事は時に過酷なものです。
それは自身の才能、時間、そして人生を捧げる事なのです!
なので生活のバランスを保つ事、自分自身を大切にする事、
支えとなる友人、家族を持つ事、そして自身の向上の為、
自分自身をインスパイアしてくれるイベントに参加する事は
大事な事です。

この火曜日、9月29日に私はビルボードライブ大阪において
ローリンヒルを見る機会に恵まれました。
そしてその通り、それは最高のショウでした!
ローリンヒル最高でした!
体調が少し優れないようでしたが、彼女はやり切りました。
ギターを弾いてる時も、ダンスしている時も、ジャンプしている時も、全力を尽くしている彼女の姿は光り輝いていました。

その夜は全てが素晴らしかった!
バックコーラスは見た目も歌声も素晴らしかった!
(特にシューズ!)
バンドは言葉では表せないくらい!
私は誰ひとりバンドメンバーを知りませんでしたが、
ドラマーがLady Gaga、Diddy、Tye Tribbette & G.A.などの
有名アーティストと共演している
George ‘Spanky’McCurdyである事には気付きました。
彼も素晴らしかった!

個人的にも本当に素晴らしい一夜でした!
素晴らしい機会を本当にありがとうございました!






AD
いいね!した人  |  リブログ(0)

Soul Bird MUSIC SCHOOLさんの読者になろう

ブログの更新情報が受け取れて、アクセスが簡単になります

AD

Ameba人気のブログ

Amebaトピックス

      ランキング

      • 総合
      • 新登場
      • 急上昇
      • トレンド

      ブログをはじめる

      たくさんの芸能人・有名人が
      書いているAmebaブログを
      無料で簡単にはじめることができます。

      公式トップブロガーへ応募

      多くの方にご紹介したいブログを
      執筆する方を「公式トップブロガー」
      として認定しております。

      芸能人・有名人ブログを開設

      Amebaブログでは、芸能人・有名人ブログを
      ご希望される著名人の方/事務所様を
      随時募集しております。