2014-05-16 08:27:41

ADAMS & Eurovision

テーマ:ブログ
I wanted to write this entry in japanese, but it's just too difficult so... English be it ww

I am president of a new association, Visual Kei Spain, through which we promote VK in Spain, our main goal being to bring more artists to play here.



On the 25th of April was our first gig. クラッカー
On January we heard that the duo ADAMS was going to tour Europe and so we contacted their management office to see if they were interested in playing in Spain at a manga event. Turns out they were, and so I started the negotiations between ADAMS' management and the event.

It's been my first time as a promoter and it was stressing at some points, but I'm really pleased with the results. We had the inestimable help of my friend Iñaki, though. It wouldn't have been such a good experience without his aid. (^人^)

Here's a link to a review of the concert and the overall experience I wrote for ADAMS' fansite ^^ http://adams2eves.wordpress.com/2014/05/08/adams-in-spain-a-report-by-our-local-promoter/

They are making it big in Europe so, Japanese people, go check them out!
Here's their ameblo: http://ameblo.jp/adamshota


Also, last Saturday it was the final round of Eurovision Song Contest 音譜 A TV contest in which one singer/band from each country of Europe compete against the other countries. This year I met with two friends from work to see it at my flat and we had lots of fun.
I voted for Conchita Wurst, a Drag Queen who was representing Austria, and she won!! アップ



She's just beautiful, with beard and all <3

I also liked a lot other acts such as Denmark, Belarus, Hungary and Iceland.

But I'm currently obsessed with the band that represented France, Twin Twin 恋の矢 They are just so awesome!! A shame they ended up last, they deserved better!



They were SUPERFUN!! And Lorent the singer is so cute and asdshgakgsdlagluyrf (〃∇〃)



Well, that was all I think!
Bye~
AD
いいね!した人  |  コメント(14)  |  リブログ(0)

セイ・セイさんの読者になろう

ブログの更新情報が受け取れて、アクセスが簡単になります

最近の画像つき記事
 もっと見る >>

コメント

[コメントをする]

14 ■(*~▼~)ノ ハロー元気~??

読んでいると距離を近く感じます♪
ホッとするブログですね♪
わたしのブログにも遊びに来てくださいねm(_ _)m

13 ■U。・x・)ノ チワン!

たまに読みに来ていたんですが、思い切ってコメント書いて見ました!
親近感を感じるブログです♪
またおじゃまします~

12 ■はじめまして!

記事更新楽しみにしてました!
読ませるブログですね♪
絶対また来ます!

11 ■どうもです★

他の記事も読んでみました♪今アメブロアクセスアップツールを無料でプレゼントしてるのでよかったらお役立てください♪読者なりますね♪またきます♪ヽ(*´∀`)ノ

10 ■ノヽ口―_φ(゚▽゚*)♪

内容の無いコメントですけど失礼します!
ホッとするブログですね♪
それでは、またきます!

9 ■初めまして、ですね(^-^*)/

この記事書いている人はどんな人なんだろーって思って気になっちゃいました(笑)
ブログ記事参考にさせていただきますね☆^∇゜)
またちょこちょこ遊びに来ますね!よかったら私のブログも見てみてください♪

8 ■セイ・セイさんブログみました╭( ・ㅂ・)و ̑̑ グッ !

セイ・セイさんのブログカワイイですね⊂('ω'⊂ )))Σ≡=─༄༅༄༅༄༅༄༅༄༅
やっぱりアメブロはステキなブログが多いですね٩(๑❛ᴗ❛๑)۶
よかったら私のブログにも遊びに来てください(灬╹ω╹灬)┣¨キ┣¨キ*

7 ■(^-^*)/コンチャ!セイ・セイさん

何度も読みなおしちゃいました。
人柄が出るブログですね…
絶対また来ます!

6 ■初めまして♪

普段関わりが無い方の生活を見られるっていろんな意味で新鮮ですよね!?
ブログの書き方参考にさせて下さい。
退屈なブログですが、お時間がある時にでも私の所も覗いて見て下さいね☆

5 ■(*≧▽≦)オハツでっす♪

記事書く参考にと色々見て回っててたどり着きました。
harukaと申します。ごあいさつがわりに書き込みしていきますねー。
((ノ(_ _ ノ)ヨロシクオネガイシマス

4 ■はじめまして、セイ・セイさん

たまに読みに来ていたんですが、思い切ってコメント書いて見ました!
好感が持てる記事です!
勉強になりました。またきます!

3 ■セイ・セイさんのブログに遊びに来ました!

ステキなブログですね!
親近感を感じるブログです♪
私は普段の生活の事ばかり書いてますけど、よかったら来てください!

2 ■おじゃまします☆

グルっぽからいろいろ見て周ってて、たどり着きました。
記念コメントしていきます。
また、遊びに来ますねー☆

1 ■セイ・セイさんブログみました╭( ・ㅂ・)و ̑̑ グッ !

セイ・セイさんのブログ素敵すぎる(⋈◍>◡<◍)。✧♡
いつも内容を楽しみにしてますよぉ٩(๑❛ᴗ❛๑)۶
まだブログを始めたばかりですが、是非私のブログも見てくださいね(*>_<*)ノ

コメント投稿

AD

ブログをはじめる

たくさんの芸能人・有名人が
書いているAmebaブログを
無料で簡単にはじめることができます。

公式トップブロガーへ応募

多くの方にご紹介したいブログを
執筆する方を「公式トップブロガー」
として認定しております。

芸能人・有名人ブログを開設

Amebaブログでは、芸能人・有名人ブログを
ご希望される著名人の方/事務所様を
随時募集しております。