Fukkin,day 309
Good evening everyone


it was lovely day today.


I was received new CD by Riho Sayashi who is center of Morningmusume when we recorded TV program the other day.



with her autograph too...

i thought,she is much pretty 'n surefooted teenage girl.

That moved me...

wanna thank her so much upbeat musics!!

wanna tell her ''Let's get together.''

Sincerely
Osaru

Twitter:@036animal


腹筋、309日目
皆さん、こんばんは

今日は温かい、穏やかな一日でした~

先日の番組収録の時、モーニング娘。のセンターの鞘師里保さんから新しいCDを頂きました。

しかも、サイン付きで…

僕は、彼女はとてもかわいらしい上、しっかりした10代の女の子だな、と思いました。

感動しました…

乗り乗りの曲を頂いた事に、感謝したい!!

「またご一緒しましょう~」と言いたい。

敬具
おさる

ツイッター:@036animal