カーリー・レイ・ジェプセン。ラジオで聴いてめっちゃ耳に残るこのメロディーと可愛い声ラブラブ
ジャスティンビーバーがTwitterでつぶやいてから爆発的な人気みたいですね。PVに出てくるマッチョが個人的には超気になります…。
 
photo:01
 
photo:02








I threw a wish in the well,
願い事をしたの

Don't ask me, I'll never tell
聞いても教えてあげないからね

I looked to you as it fell,
あなたを見てたの、恋に落ちながら

and now you're in my way
そして今あなたは私の所へきた

I trade my soul for a wish,
この願いの為なら魂も差し出すわ

pennies and dimes for a kiss
コインでたった一回のキスをする為にでも

I wasn't looking for this,
でも求めてたのはこんなことじゃないの

but now you're in my way
でも私の所へきたのよね

Your stare was holdin', Ripped jeans,
skin was showin'
破れたジーンズから肌が見えてた

Hot night, wind was blowin'
熱い夜、風も吹いてる

Where you think you're going, baby?
あなたはどこへ行くの?

Hey, I just met you, and this is crazy,
出会ったばかりなのに私どうかしてるかも

but here's my number,
でもこれ私の番号なの

so call me,maybe?
だから電話してくれる?


It's hard to look right,at you baby,
面と向かっては言いにくいんだけど…

but here's my number,
でもこれ私の番号なんだ

so call me, maybe?
だから連絡してくれない?

Hey, I just met you, and this is crazy,
出会ったばっかなのに私やっぱりどうかしてる

but here's my number,so call me, maybe?
だけど、連絡してくれない?


And all the other boys,try to chase me,
他の男の子達ってみんな私を狙ってくるの

but here's my number,so call me, maybe?
だけど、連絡待ってるから


You took your time with the call,
電話がくるまで結構時間がかかったけど

I took no time with the fall
私が落ちるのに大して時間はかからなかったの

You gave me nothing at all,
あなたが何かしてくれたわけじゃないけど

but still, you're in my way
だけど私は願ってるの

I beg, and borrow and steal
どんな手でも使ってやるから

At first sight and it's real
初めて見た時からそう決めたの

I didn't know I would feel it,
こんな気持ちになるなんて

but it's in my way
でも目が離せないわ

Your stare was holdin', Ripped jeans,
skin was showin'
破れたジーンズから肌が見えてた

Hot night, wind was blowin'
熱い夜、風も吹いてる

Where you think you're going, baby?
あなたはどこへ行くの?

Hey, I just met you, and this is crazy,
出会ったばかりなのに私どうかしてるかも

but here's my number,
でもこれ私の番号なの

so call me,maybe?
だから電話してくれる?


It's hard to look right,at you baby,
面と向かっては言いにくいんだけど…

but here's my number,
でもこれ私の番号なんだ

so call me, maybe?
だから連絡してくれない?

Hey, I just met you, and this is crazy,
出会ったばっかなのに私やっぱりどうかしてる

but here's my number,so call me, maybe?
だけど、連絡してくれない?


And all the other boys,try to chase me,
他の男の子達ってみんな私を狙ってくるの

but here's my number,so call me, maybe?
だけど、連絡待ってるから


Before you came into my life
あなたが私の人生に登場してくれるまで

I missed you so bad
本当に寂しかったの

I missed you so bad
あなたが恋しかった

I missed you so, so bad
本当に本当なの

Before you came into my life
あなたが現れるまで

I missed you so bad
ずっと寂しかったんだから

And you should know that
あなたには知ってて欲しいの

I missed you so, so bad
私がずっとずっと待ってたってこと

It's hard to look right,at you baby,
面と向かっては言いにくいんだけど…

but here's my number,
でもこれ私の番号なんだ

so call me, maybe?
だから連絡してくれない?

Hey, I just met you, and this is crazy,
出会ったばっかなのに私やっぱりどうかしてる

but here's my number,so call me, maybe?
だけど、連絡してくれない?


And all the other boys,try to chase me,
他の男の子達ってみんな私を狙ってくるの

but here's my number,so call me, maybe?
だけど、連絡待ってるから


Before you came into my life
あなたが私の人生に登場してくれるまで

I missed you so bad
本当に寂しかったの

I missed you so bad
あなたが恋しかった

I missed you so, so bad
本当に本当なの

Before you came into my life
あなたが現れるまで

I missed you so bad
あなたが恋しかった

And you should know that
このことあなたには知ってて欲しいの

So call me, maybe?
だから電話してね?