One Night Lady 歌詞 lyrics

テーマ:
”One Night Lady” lyrics

One Night. It's nice to finally meet you it was wonderful memory
とうとう会えた、それは素晴らしい記憶
One Night. My skin shining all the time for you
私の肌はあなたの為に輝いている
One Night. I want to check it with my eyes many times
何度もそれを私の目で確かめたい
One Night. People doubt my love, Surely I will become alone
人は私の愛を疑うの、きっと私はひとりになるでしょう
One Night. If you disappear, I want to know the reason
あなたが姿を消すならば、私、その理由を知りたい
Story of happiness and the misfortune
幸福と不幸の物語
One Night Lady hahahahahan


One Night. I believe my dream came true by fate
私は、夢が運命によって実現したと思っています
One Night. I do not need a fortune-teller for love
私は恋愛の為の占い師を必要としてません
One Night. I have joy and a lot of surprise by your hand
私は、あなたの手で嬉しさと驚きがたくさんあります
One Night. When you were met by a honorary desire and a gold desire
名誉欲、そして金欲にあなたが満たされた時
One Night. You played a fine game of bluff
あなたは、はったりの罰金ゲームをしました
Story of happiness and the misfortune
幸福と不幸の物語
One Night Lady hahahahahan


One Night. You like my shining lip and wet limb
あなたは私の濡れた唇と股が好き
One Night,The honor is more than I deserve.
身に余る光栄です
Story of happiness and the misfortune
幸福と不幸の物語
One Night Lady hahahahahan


Story of happiness and the misfortune
幸福と不幸の物語
Story of happiness and the misfortune
幸福と不幸の物語
One Night Lady hahahahahan
One Night Lady hahahahahan

KyokoKanazawaニコニコ

金沢京子のアンチエイジング



http://www.youtube.com/watch?v=M2ljv51n3QQ&feature=youtu.be

AD