150319_「新建築 住宅特集 」に「上北沢の家」が掲載されました。 | 本日のI.R.A.

150319_「新建築 住宅特集 」に「上北沢の家」が掲載されました。

本日発売の「新建築 住宅特集 4月号 vol.348 124~129頁」に昨年竣工致しました「上北沢の家」を掲載させて頂きました(お施主様を含め、工務店、編集者関係の皆様方、このような機会をつくっていただきまして本当にありがとうございました。

今後とも、どうぞ宜しくお願い致します。

綱川 / 加瀬谷

I placed "a house of Kamikitazawa" completed last year in "new building house special feature April issue vol.348 124-129 pages" of the release today (I had you make an engineering firm, editor-related all of you, such an opportunity, and, including chief mourner, thank you very much.
Continuously thank you for your cooperation.

Daisuke Tsunakawa / Akinori Kasegai

KKZ

KKZ