【○○○○飼おうかな…】

テーマ:

皆んなおはよ。


三月のライオンなんだけど、対局のシーン将棋盤がほとんど写らないから、それが少し残念だったかな。


映画は全体的に面白かったです。

後半も観にいこうと思いました。


やっぱり朝は寒いね。


今、シマリス飼うか検討中なんだよね。

めちゃ可愛いし寿命も長いからさ。


僕は今日中に決めよっと。


Everyone good morning!


It is a Lion in March, but the game scene are hardly seen, so it was a bit disappointing. 


But the movie was very interesting overall.


I thought about going to the movie of the latter half to see.


After all it is cold in the morning.


I am considering whether to keep a chipmunk right now.


Chipmunk is very cute and its lifespan is long.


I will decide it today.


AD