HAKUNA MATATA

I'm sorry I am not perfect.


テーマ:
$HAKUNA MATATA

Hi

Miley Cyrusの新曲 Wrecking Ballの和訳です

shes the QUEEN. ITS AMAZING.

Wrecking ballは"何も考えずに突っ込んでいく人"という意味です



Wrecking Ball // Miley Cyrus 歌詞 和訳






We clawed, we chained our hearts in vain
We jumped, never asking why
We kissed, I fell under your spell
A love no one could deny

私たちは爪で傷をつけあい 鎖で無駄に心を縛りあった
私たちは飛び降りた 理由なんて気にせずに
キスをした あなたは私を虜にしたわ
誰にも否定することのできない愛

Don’t you ever say I just walked away
I will always want you
I can’t live a lie, running for my life
I will always want you

私が何もしないで去って行っただけなんて言わないで
わたしはいつでもあなたを想ってる
嘘の人生は生きられない 
自分の人生のために逃げるのよ
あなたを永遠に想いながら

I came in like a wrecking ball
I never hit so hard in love
All I wanted was to break your walls
All you ever did was wreck me
Yeah, you wreck me

わたしはただただ何も考えずに突き進んでた
こんなに人を愛するなんて初めて
わたしはただあなたの壁を壊したかっただけ
でもあなたは私を壊すことしかしなかった
そうよ あなたにぼろぼろに壊されたの

I put you high up in the sky
And now, you’re not coming down
It slowly turned, you let me burn
And now, we’re ashes on the ground

あなたを空高くへ連れて行ったわ
でも今 あなたはもうそこから降りてきてはくれない
ゆっくりと火がついたみたい
あなたは私が燃えてるのに去ってしまった
そして今 わたしたちは地面の上の灰になった

Don’t you ever say I just walked away
I will always want you
I can’t live a lie, running for my life
I will always want you

私が何もしないで去っただけだなんて言わせない
わたしはいつでもあなたを想ってる
でも嘘の人生は生きられない
自分の人生のために逃げるの
あなたをいつでも想ってる

I came in like a wrecking ball
I never hit so hard in love
All I wanted was to break your walls
All you ever did was wreck me

わたしは何も考えずに突っ込んでいった
こんなに愛したことなんてなかったから
あなたの壁を壊したかっただけなのに
あなたがしたことは私の心をぼろぼろに壊すだけだった

I came in like a wrecking ball
Yeah, I just closed my eyes and swung
Left me crouching in a blaze and fall
All you ever did was wreck me
Yeah, you wreck me

なにも考えないで突っ込んでいったのはわたし
だた目を閉じて愛にしがみついていただけだった
わたしは炎の中でしゃがみこんで落ちていった
あなたが私にしてくれたのは私の心を壊したことだけ
そうよ あなたが壊したの

I never meant to start a war
I just wanted you to let me in
And instead of using force
I guess I should’ve let you in
I never meant to start a war
I just wanted you to let me in
I guess I should’ve let you in
Don’t you ever say I just walked away
I will always want you

戦争をはじめる気なんてなかったのよ
ただあなたの心に入りたかっただけなの
でもきっと力づくで入ろうとするより
先にわたしの心にあなたを入れてあげるべきだったのかも
喧嘩する気なんてなかった
ただあなたに入れてもらいたかっただけ
でもわたしがあなたを入れてあげるべきだった
私が何もしないで立ち去っただけなんて言わないで
わたしはいつでもあなたを想ってる



bye. xx
PR
いいね!した人  |  コメント(2)

[PR]気になるキーワード